  • 1. Data: 2009-09-18 11:00:35
    Temat: n5530 czy iphone 2G?
    Od: " K" <k...@W...gazeta.pl>

    witam

    jestem juz po przeanalizowaniu moich potrzeb i zostaly te dwa modele (nie
    chce inwestowac za duzo, bo to zakup awaryjny w trakcie umowy) oto moje
    glowne zastosowania wg hierarchii:

    - internet w lozku (wi-fi), w tym duzo pisania na grupach/forum
    - muzyka (uwaga! mam w zbiorach duzo plikow *.mpc i *.ogg), bardzo wazna
    jakosc na wbudowanych glosnikach
    - krecenie filmow podczas imprez (slabe swiatlo, szybki start-up)

    nie znam obu platform, telefon nosze wylacznie na smyczy...

    pytanie pomocnicze czy jakies ewentualne zalety iphone moga zrownowazyc brak
    radia w stosunku do nokii.

    ps. osobiscie przychylam sie do 5530

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-18 11:09:24
    Temat: Re: n5530 czy iphone 2G?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Jeżeli zależy Ci na głośnikach to chyba raczej SE. Grają ciekawiej, IMHO
    lepiej od N95 (stereo)

    --
    Pzdr., Wycior

  • 3. Data: 2009-09-18 11:36:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " K" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jakosc na wbudowanych glosnikach
    > - krecenie filmow podczas imprez (slabe swiatlo, szybki start-up)

    "Multimedialny" iphone nie nagrywa filmów.

  • 4. Data: 2009-09-18 12:09:47
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > "Multimedialny" iphone nie nagrywa filmów.

    heh.... faktycznie, prosze juz nie odpowiadac w tym watku :)

  • 5. Data: 2009-09-22 13:07:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.09.2009 K <k...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > heh.... faktycznie, prosze juz nie odpowiadac w tym watku :)

    To mój jakiś jest dziwny bo nagrywa.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***