  • Data: 2010-10-04 13:16:57
    Temat: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ha ha, wrocilem ze zdejmowania gipsu z giry ! Ale od poczatku. W piatek
    dwie godziny czekania do rejestracji, zarejestrowali na dzis, dzis sie
    okazalo, ze musze im dostarczyc jeszcze rmua, znow czekania dwie
    godziny, bylem w kolejce 109, (slownie: sto dziewiaty) inaczej sie nie
    da, ale coz zagryzlem zeby i czekam, dostarczylem, dostarczylem kwietek,
    ide do lapiducha, pokazuje kwitek, ze na dzis zarejestrowany jestem, po
    chcwili wychodzi pilegniarka i mowi, ze mnie lekarz dzis nie przyjmie i
    ze mam sie zarejestrowac na inny termin, czyli znow czekania dwie
    godziny i huj wie, jak to bedzie. To sie wrocilem, powiedzialem co
    mysle, wrocilem do domu, dobrze tylko, ze 3 godziny stracilem, gips
    sobie wlasnie sam sciagnalem, i mocze noge w misce z woda.
    Jest jeszcze troche spuchnieta, ale podobno tak ma byc, noga nie boli.
    Szkoda, ze kustykalem o kulach, bo inaczej wpadlbym do gabinetu i
    strzelil w turban tego lapiducha, ale dalem juz na luz. W pale sie nie
    miesci. Juz nie bede tego komentowal wszystkiego, nawet juz mi sie klac
    nie chce, rece opadaja
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy