  • 1. Data: 2010-10-04 13:16:57
    Temat: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Ha ha, wrocilem ze zdejmowania gipsu z giry ! Ale od poczatku. W piatek
    dwie godziny czekania do rejestracji, zarejestrowali na dzis, dzis sie
    okazalo, ze musze im dostarczyc jeszcze rmua, znow czekania dwie
    godziny, bylem w kolejce 109, (slownie: sto dziewiaty) inaczej sie nie
    da, ale coz zagryzlem zeby i czekam, dostarczylem, dostarczylem kwietek,
    ide do lapiducha, pokazuje kwitek, ze na dzis zarejestrowany jestem, po
    chcwili wychodzi pilegniarka i mowi, ze mnie lekarz dzis nie przyjmie i
    ze mam sie zarejestrowac na inny termin, czyli znow czekania dwie
    godziny i huj wie, jak to bedzie. To sie wrocilem, powiedzialem co
    mysle, wrocilem do domu, dobrze tylko, ze 3 godziny stracilem, gips
    sobie wlasnie sam sciagnalem, i mocze noge w misce z woda.
    Jest jeszcze troche spuchnieta, ale podobno tak ma byc, noga nie boli.
    Szkoda, ze kustykalem o kulach, bo inaczej wpadlbym do gabinetu i
    strzelil w turban tego lapiducha, ale dalem juz na luz. W pale sie nie
    miesci. Juz nie bede tego komentowal wszystkiego, nawet juz mi sie klac
    nie chce, rece opadaja
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-10-04 13:29:46
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    kiedy pacjent bardzo chce żyć medycyna jest bezsilna

  • 3. Data: 2010-10-04 14:06:13
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl>

    a tak z ciekawosci gdzie? bo sam ma zgola inne doswiadczenia - rano do
    rejestracji - jak bylem wczesnie, to i u lekarza w miare szybko - zaden
    problem, bez zapisow, tylko oczywiscie ubezpieczenie ze soba - w szpitalu na
    Lindleya - tylko ze bylem pacjentem po ostrym dyzurze - nie wiem czy to ma
    jakies znaczenie.

  • 4. Data: 2010-10-04 14:14:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 16:06, JP pisze:
> [...]
    > Lindleya - tylko ze bylem pacjentem po ostrym dyzurze - nie wiem czy to ma

    ma bardzo duze znaczenie, ja na woloskiej, na ursynowie na uboczu, tez
    problemy robili z zapisam, a nawet nie chcieli mnie zapisac