  • 1. Data: 2011-05-18 21:05:36
    Temat: sluchawki Nokia i adapter?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam pytanie czy istnieje jakiś adapter który pozwoliłby używać zestawu
    słuchawkowego (z E51 jeżeli ma to jakieś znaczenie) jako normalnych
    słuchawek np do laptopa (jack 3,5) ?
    adaptery które znalazłem pozwalają podłączyć uniwersalne słuchawki do
    telefonów Nokii, a ja potrzebuję odwrotnie,
    jeżeli istnieje coś takiego to podajcie jakieś oznaczenie, typ/model czy
    link z przykładem,
    dzięki,

    brat

  • 2. Data: 2011-05-18 21:17:12
    Temat: Re: sluchawki Nokia i adapter?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-18 23:05, bratPit pisze:
> [...]
    > telefonów Nokii, a ja potrzebuję odwrotnie,
    > jeżeli istnieje coś takiego to podajcie jakieś oznaczenie, typ/model czy

    Wątpię bo jaki miałby to sens ? słuchawek z mini jack są setki tysięcy

  • 3. Data: 2011-05-18 21:31:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Wątpię bo jaki miałby to sens ?

    taki że mam słuchawki Nokii i chcę ich użyć sporadycznie np. do laptopa,

    brat

  • 4. Data: 2011-05-18 21:37:47
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał:

    > mam pytanie czy istnieje jakiś adapter który pozwoliłby używać zestawu
    > słuchawkowego (z E51 jeżeli ma to jakieś znaczenie) jako normalnych
    > słuchawek np do laptopa (jack 3,5) ?

    Zajęło mi to 30 sekund, dlaczego Tobie się nie chciało?

    http://tnij.org/e51_na_3,5

  • 5. Data: 2011-05-19 06:54:54
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Zajęło mi to 30 sekund, dlaczego Tobie się nie chciało?
    >
    > http://tnij.org/e51_na_3,5

    skąd pomysł że mi się nie chciało?
    opis:
    adapter audio AD-52 - 4 polowy reduktor Audio - Umożliwia zastosowanie
    tradycyjnych słuchawek z wejściem 3,5 mm w telefonach z wejściem 2,5 mm
    (minijack),
    dla mnie z powyższego opisu nie wynika, że zestaw słuchawkowy zadziała na
    urządzeniu audio jak zwykłe słuchawki, ale jeżeli tak to OK,
    dzięki, kupię ten adapter,

    brat

  • 6. Data: 2011-05-19 10:02:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał:

    > skąd pomysł że mi się nie chciało?

    Bo byś znalazł dziesiątki odpowiedzi i nie pytał tutaj.

    > dla mnie z powyższego opisu nie wynika, że zestaw słuchawkowy zadziała na
    > urządzeniu audio jak zwykłe słuchawki

    Nie wynika?

    "Umożliwia zastosowanie tradycyjnych słuchawek z wejściem 3,5 mm w telefonach z
    wejściem 2,5 mm"

    Nie zrozumiałeś tego? Uważasz, że jack 3,5mm w telefonie i urządzeniu audio
    czymś się różni?

  • 7. Data: 2011-05-19 11:11:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > "Umożliwia zastosowanie tradycyjnych słuchawek z wejściem 3,5 mm w
    > telefonach z wejściem 2,5 mm"
    >
    > Nie zrozumiałeś tego? Uważasz, że jack 3,5mm w telefonie i urządzeniu
    > audio czymś się różni?

    zwykły jack audio ma 3 piny, a telefoniczny 4,

    brat

  • 8. Data: 2011-05-19 11:44:26
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > zwykły jack audio ma 3 piny, a telefoniczny 4,

    Bo w zwykłym audio nie potrzebujesz mikrofonu, dlatego masz tylko 3. Mając za to
    4 piny, możesz skorzystać z mikrofonu podłączając swoje HF od e51.

  • 9. Data: 2011-05-19 13:30:32
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 19 05 2011 13:44, Tomek pisze:

    > Bo w zwykłym audio nie potrzebujesz mikrofonu, dlatego masz tylko 3.
    > Mając za to 4 piny, możesz skorzystać z mikrofonu podłączając swoje HF
    > od e51.

    Nie tylko, 6220cl dla naprzykładu, 4-tym pinem przesyła sygnał wideo.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 10. Data: 2011-05-20 09:32:05
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zwykły jack audio ma 3 piny, a telefoniczny 4,

    bylo walkowane nawet przeze mnie - "nie robi" :)