  • 1. Data: 2009-11-12 10:20:04
    Temat: słuchawka bluetooth na uchu i okulary
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam takie pytanie, czy ktoś z Szanownych Grupowiczy używa na co dzień
    wskazanego w tytule zestawu? Sprawia to jakiś dyskomfort podczas pracy,czy
    można to jakoś zaakceptować?
    Za wszelkie sugestie z góry dzięki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-12 10:30:48
    Temat: Re: słuchawka bluetooth na uchu i okulary
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    namikk napisał(a):

    > mam takie pytanie, czy ktoś z Szanownych Grupowiczy używa na co dzień
    > wskazanego w tytule zestawu? Sprawia to jakiś dyskomfort podczas pracy,czy
    > można to jakoś zaakceptować?

    Owszem, używam. Z okularami się nie "gryzie", słuchawkę "czuć" na uchu,
    bo jest dość masywna (17 gramów), ale dyskomfortu nie sprawia. Pewnie przy
    lżejszej byłoby jeszcze wygodniej.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-11-12 10:56:49
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    namikk pisze:
    > Witam,
    > mam takie pytanie, czy ktoś z Szanownych Grupowiczy używa na co dzień
    > wskazanego w tytule zestawu? Sprawia to jakiś dyskomfort podczas pracy,czy
    > można to jakoś zaakceptować?

    Używam, a dokładnie tego modelu (choć nie do telefonu Motorola):
    http://www.motorola.com/Consumers/PL-PL/Consumer-Pro
    ducts-and-Services/Mobile+Phone+Accessories/Headsets
    /Bluetooth-Headsets-H605-PL-PL

    Linka do modelu okularów Ci nie podeślę ;-) ale używam/używałem jej z 3
    albo 4 różnymi i z wygody użytkowania byłem i jestem zadowolony.

    Mam już drugi egz. (pierwszy zgubiłem) i od kilku lat zero problemów.

    Na temat słuchawek o najpopularniejszej konstrukcji typu cienki wieszak
    + elektronika wisząca w uchu nie używałem, bo już na etapie przymiarek
    żadna mi się nie spodobała.

    Pozdro
    --
    Borafu