    From: "kozodoj" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: sluchawka Bluetooth - solidny zasieg
    Date: Tue, 28 Jul 2009 15:00:54 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Przebywam (czesto) w obszarze o fatalnym zasiegu. Rozmowa w domu, a
    nawet blisko domu jest niemozliwa, przerywana. Umieszczenie komorki
    kilka metrow nad ziemia bardzo poprawia sygnal. Uzywam tak
    internetu (GPRS - osiagam do 2-3 kB/s!), ale z dzwonieniem jest trudniej. chce
    zatem kupic sluchawke Bluetooth. Nie znam sie na tym. Bylem w salonie. wiem, ze
    sa kompatybilne miedzy roznymi firmami.
    Mnie zalezy przede wszystkim na DUZYM zasiegu, bo chce dzwonic z domu - wiecej
    niz owe 10m
    (potrzebowalbym do 20m, czasem moge potzrebowac "przebic sie" przez
    sufit).
    Ponadto wazne dla mnie jest rozponawanie glosu. Moj telefon to ma.
    nie wiem, czy musi to miec sluchawka?
    Na co jeszcze zwrocic uwage?
    Pozdrawiam.