  • 1. Data: 2011-06-17 05:28:02
    Temat: slizgajace sie sprzeglo
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze.

    Pacjent to moje byle moto vx 800.
    Tarcze trzymaja wymiar, przekladki i sprezyny tez - wszystko ze sporym
    zapasem do limitu. Zlozone prawidlowo, zgodnie z serwisowka - ta jedna
    tarcza o innym wymiarze idzie jako pierwsza od strony silnika.

    A i tak sie slizga.
    Any idea?

    PS
    Olej motocyklowy z klasa "Jaso MA" (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-06-17 06:55:10
    Temat: Re: slizgajace sie sprzeglo
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Olej motocyklowy z klasa "Jaso MA" (:

    Wymień go, może też wypłucz przed zalaniem.

    grzech
    pegi

  • 3. Data: 2011-06-17 07:00:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    grzech <z...@g...com> napisała rzekomo
    l.googlegroups.com
    > Wymień go, może też wypłucz przed zalaniem.
    > grzech
    > pegi

    Ale na co mam wymieniac olej motocyklowy? Zmienic marke mam?
    Troche prowokacyjnie napisalem, ze "olej motocyklowy", bo to motul 3000
    spelniajacy wymogi mokrych sprzegiel, co ma uchronic przed slizganiem. A tu
    dupa, nie uchronil.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 4. Data: 2011-06-17 07:17:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 07:28, Jasio pisze:
> [...]
    > zapasem do limitu. Zlozone prawidlowo, zgodnie z serwisowka - ta jedna
    > tarcza o innym wymiarze idzie jako pierwsza od strony silnika.

    Walczylem z tym kiedys, wlasnie w VX800. Na jakis czas pomoglo zalozenie
    podkladek pod sruby trzymajace sprezynki. Potem kombinowalismy z
    przekladkami. W koncu VX dostal caly nowy komplet od EBC i...
    Po 200 km zaczelo sie slizgac niemilosiernie. Dopiero nowe przekladki i
    tarcze Vesrah zalatwily problem raz na zawsze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2011-06-17 07:21:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:itev2k$7i1$1@news.onet.pl

> [...]
    > Po 200 km zaczelo sie slizgac niemilosiernie. Dopiero nowe przekladki i
    > tarcze Vesrah zalatwily problem raz na zawsze.

    Tarcze Lucasa, sprężyny oryginalne. Przejechały może z 5000km
    Czyli co, przekładki?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-06-17 07:22:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Tarcze Lucasa, spre?yny oryginalne. Przejecha?y mo?e z 5000km
    > Czyli co, przek?adki?

    A paczyles czy sa powichrowane?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-06-17 07:29:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > A paczyles czy sa powichrowane?

    Patrzylismy, ani nie przegrzane ani nie pokrzywione. Serwisowka nie podaje
    minimalnych grubosci przekladek.
    Na przekladkach sa nawet te wglebienia, jak po trasowaniu czy jak sie to
    nazywa. Taka faktura chropawa.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 8. Data: 2011-06-17 07:33:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 09:21, Jasio pisze:
    > Kuczu<q...@g...com> napisała rzekomo news:itev2k$7i1$1@news.onet.pl

    > Tarcze Lucasa, sprężyny oryginalne. Przejechały może z 5000km
    > Czyli co, przekładki?

    No wlasnie dlatego zawsze inwestuje w calosc - tarcze, przekladki,
    sprezyny. Juz ze trzy razy mialem tak ze same tarcze gowno daly. Dopiero
    wymiana calosci robi robote.

  • 9. Data: 2011-06-17 07:35:30
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-17 09:00, Jasio pisze:
> [...]
    > spelniajacy wymogi mokrych sprzegiel, co ma uchronic przed slizganiem. A tu

    Owszem. Miałem już dwa przypadki, że na motulu sprzęgło się ślizgało a
    na shellu przestawało.

    Pozdr
    DP

  • 10. Data: 2011-06-17 07:45:45
    Od: grzech <z...@g...com>

> [...]
    > spelniajacy wymogi mokrych sprzegiel, co ma uchronic przed slizganiem. A tu

    W xvs-ce też miałem podobnie na motulu, na belray'u ustąpiło.

    grzech
    pegi