  • 1. Data: 2011-06-16 08:31:16
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Woloska
    Od: "Tytus z Pracy" <s...@o...pl>

    &gt; kolina, weź sie raz za dobrze pierdolnij w głowe, tylko z drugiej strony

    Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info że monitoring wskazuje na
    130-150 km/h więc grzali nieźle....

    Tytus

  • 2. Data: 2011-06-16 09:10:01
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tytus z Pracy pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info że monitoring wskazuje na

    oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do
    powiedzienia stad moja dobra rada.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-06-16 09:16:52
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do

    ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

    jk

  • 4. Data: 2011-06-16 10:45:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ania pisze:

    > ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

    spierdalaj

  • 5. Data: 2011-06-16 12:36:02
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > spierdalaj

    nie wstydz się małęgo i przeproś kobite

    Ania

  • 6. Data: 2011-06-16 14:29:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ania pisze:

    > nie wstydz się małęgo i przeproś kobite
    >
    > Ania

    A transwestyta to ma moze wiekszego?
    przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

  • 7. Data: 2011-06-16 15:13:11
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

    możesz dalej pisanć te bzury bo mam cię w swoim KF i ich nie wiodzę bo
    nie-chcę

    jk

  • 8. Data: 2011-06-16 17:25:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Cze, 10:31, "Tytus z Pracy" <s...@o...pl> wrote:
    > &gt; kolina, we sie raz za dobrze pierdolnij w g owe, tylko z drugiej strony
    >
    > Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info e monitoring wskazuje na
    > 130-150 km/h wi c grzali nie le....

    Inna sprawa, ze gazety wypisuja totalnie sprzeczne informacje.

    Wiadomosci24 pisza, ze motocyklista jechal na czerwonym i zabil
    przechodnia...
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/motocyklista_zabi
    l_przechodnia_na_ulicy_woloskiej_199020.html

    Tylko, ze swiadkowie twierdza, ze moto ruszalo po zmianie na zielone
    (bylem na miejscu i to slyszalem).
    IMHO nie mogl sie na tak krotkim odcinku rozpedzic do takiej
    predkosci. Maszyna bylaby wowczas duzo duzo dalej.

    Ciekawe, czy bedzie z tego sprawa sadowa. W koncu to niezle
    oszczerstwa wypisuja.

    --
    amos