  • 21. Data: 2014-04-08 22:54:18
    Temat: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > A te śruby po 20 zł nie były chociaż galwanizowane, a może nawet
    > jakoś rzetelniej pokrywane?

    Śruby ze sklepu "foto" były czernione i miały szerszy łeb, radełkowany.
    Ale ja to nie z tych, co chcą miedziować korki do zlewu, żeby ładniej
    wyglądały ;) (to do wątku "miedziowanie elektrolityczne niklu" z
    pl.misc.elektronika, w którym notabene pomyliłem dwie trucizny).

    Tak więc śruby "do statywu" istotnie były "ładniejsze" oraz obiektywnie
    - łatwiejsze do wkręcania palcami.
    Ja zrobiłem sobie w aucie uchwyt do kamery DVR, ponadto druga przydałaby
    mi się do statywu mikrofonowego. Tak więc kupiłem kilka krótszych i
    kilka dłuższych śrub (z łbem sześciokątnym - dla mnie bez znaczenia),
    płacąc razem coś może nieco ponad 4 zł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2014-04-09 00:00:07
    Temat: Re: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale ludziska są wybredne.
    > Niektórzy jeszcze by chcieli, żeby ta "10" była w zapisie dziesiątkowym,
    > a nie oktalnym albo co gorsza dwójkowym (dobra, przesadzam, ale
    > inne prawdopodobne, np. szóstkowy, są rzadziej spotykane ;))

    Ta dziesiątka, w moim przypadku, jest wypukła (odlew?) na łbie śruby.
    Na tej płaskiej, górnej powierzchni... Widoczna gołym okiem.
    Na mniejszych śrubach jest ósemka, nie dziesiątka... Pewnie słabsza stal.

    Ale to tak na marginesie dodaję, bo generalnie wiem że sobie dworujesz ;-)

    > Popatrz na to z takiej strony: klient, otrzymawszy 3 modele do
    > wyboru, czuje się przytłoczony wyborem i pewnie już nigdzie
    > indziej nie pojedzie. Nim wylosuje właściwy model inne hurtownie
    > będą już pozamykane ;)

    Ciekawe czy PiteR jeszcze śledzi wątek który zaczął - może on by nam
    napisał dlaczego wybrał akurat śrubę Swag i czy kupiłby inną gdyby
    Swaga nie mieli czy poszedłby na drugi koniec miasta szukać Swaga...

  • 23. Data: 2014-04-09 01:13:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Apr 2014, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Ale to tak na marginesie dodaję, bo generalnie wiem że sobie dworujesz ;-)

    No dworuję, bo pojęcie "współczynnika optymizmu producenta" sobie
    czas jakiś temu wprowadziłem, a widziałem już różne wartości "nabite"
    na sprzęcie, więc wcale bym się nie zdziwił, jakby na takiej śrubie
    nabili "13" ;)
    Wiarygodność tego "nabicia" określa producent, a potrójne znaczenie
    pierwszej części zdania (trzecie to nabicie w butelkę) jest zamierzone :)

    > Ciekawe czy PiteR jeszcze śledzi wątek który zaczął - może on by nam
    > napisał dlaczego wybrał akurat śrubę Swag

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2014-04-09 01:15:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Apr 2014, Adam wrote:

    > Śruby ze sklepu "foto" były czernione i miały szerszy łeb, radełkowany.
    > Ale ja to nie z tych, co chcą miedziować korki do zlewu, żeby ładniej
    > wyglądały ;)

    :)

    > Tak więc śruby "do statywu" istotnie były "ładniejsze" oraz obiektywnie -
    > łatwiejsze do wkręcania palcami.

    Ale nie w tym problem - niektórzy używają takie sprzętu "na dworze".
    A do tego uważają że rdza jest nieestetyczna ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-04-09 01:26:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Wiarygodność tego "nabicia" określa producent, a potrójne znaczenie
    > pierwszej części zdania (trzecie to nabicie w butelkę) jest zamierzone :)

    Sądzę że za produkcję śrub przeznaczonych do samochodowego
    zawieszenia ze stali o niższych parametrach tensilowych niż te
    wybite na łbie śruby to w cywilizowanym państwie grozi kryminał
    i długo taki producent nie zagrzałby miejsca na rynku...
    W końcu ile to roboty trzeba aby przetestować jaka siła jest do
    urwania danej śruby potrzebna? Niewiele aby konkurencję z rynku
    wygryźć, więc już by się takim gagatkiem koledzy z branży zajęli...

    Ale być może wykazuję się tu nadmiernym optymizmem?

    > :)

    PiteR, PiteR... gdzie jesteś??? Napisz czemu wybrałeś Swaga, co? :-))))

  • 26. Data: 2014-04-09 10:56:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-09 01:26, Pszemol pisze:
> [...]
    > wygryźć, więc już by się takim gagatkiem koledzy z branży zajęli...
    >
    > Ale być może wykazuję się tu nadmiernym optymizmem?

    Czasami, jak się ogląda któryś z programów na temat katastrof lotniczych
    (np. na National Geographic), to aż dziw bierze, skąd biorą śruby, które
    czasem nawet do samochodu strach byłoby je użyć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2014-04-09 18:06:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > PiteR, PiteR... gdzie jesteś??? Napisz czemu wybrałeś Swaga, co?
    > :-))))

    Pszemol Ty jełopie przecież wiesz, że z Tobą raczej nie gadam

    Po Twoim poście o podbijaniu napięcia transformatorami to już w ogóle.
    Zamieniasz się w identyfikatora ;)

    --
    Piter

  • 28. Data: 2014-04-09 19:03:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Pszemol Ty jełopie przecież wiesz, że z Tobą raczej nie gadam

    Acha... :-))

    > Po Twoim poście o podbijaniu napięcia transformatorami to już w ogóle.
    > Zamieniasz się w identyfikatora ;)

    Acha... :-))

    Czy zamiast trollować mógłbyś odpowiedzieć na rzeczowe pytanie
    w temacie wątka który sam tu zacząłeś na grupie samochodowej?

  • 29. Data: 2014-04-09 20:46:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Czy zamiast trollować mógłbyś odpowiedzieć na rzeczowe pytanie
    > w temacie wątka który sam tu zacząłeś na grupie samochodowej?

    Nie. Tylko trolowanie mnie jeszcze bawi (choć coraz mniej).

    Czas na emeryturę :)

    --
    Piter