  • 11. Data: 2011-11-20 02:48:55
    Temat: Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> wrote in message
    news:ja91mm$ufd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > oczywiscie zamienniki
    > prawy hamulec juz lapie bardzo ladnie - blokuje kolo w czasie jazdy, ale lewy
    > hamulec jakos nie bardzo. musze zobaczyc czy pancerz mi nie wypial sie z
    > zapinki bo w ogole linka jakby bardziej wysunieta w prawym hamulcu

    no więc ja też mam zamienniki i ręczny jest po prostu do dupy nie ma szans żeby
    w czasie jazdy koła się zablokowały, na postoju trzyma w miarę ok ale z jedynki
    ruszyć się da (koła się będą obracały) a nowe szczęki i bębny założone były
    kilka miesięcy temu...

    Pzdr
    Piotrek

  • 12. Data: 2011-11-21 07:08:56
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

> [...]
    > miarę ok ale z jedynki ruszyć się da (koła się będą obracały) a nowe
    > szczęki i bębny założone były kilka miesięcy temu...

    ale widzisz, u mnie jest asymetria - to znaczy ze albo linka wypadla z
    jarzma albo z uchwytow podwozia i sprezynuje(male szanse) albo cos
    musialem spieprzyc albo zwyczajnie samoregulator nie dojechal do konca
    choc oba byly skrecone tak samo.
    prawe lapie dobrze

  • 13. Data: 2011-11-21 07:41:10
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-16 09:15, Michał sirapacz Gut pisze:
> [...]
    > ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
    > bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
    > tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
    > natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
    > ruszyć na 1 i jechac.
    >
    > Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
    > inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
    > natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
    > króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.

    Samoregulator , jesli nie jest mimosrodowy, tylko skrecany potrzebuje
    pomachania recznym, zeby sie rozkrecil. Przy max skreconym i
    niewyregulowanym mozliwe jest, ze przy uzyciu hamulca hydraulicznego
    samoregulator wypadnie ze swojego miejsca.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl