  • 11. Data: 2014-05-29 11:19:38
    Temat: Re: skladak dla gracza
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

    > Zaloz, ze we wszystko co dzieciaki teraz chca grac ;). Wiadomo ze nie w
    > Pasjansa, tylko wszystko to co korzysta intensywnie z GPU. Skoro
    > wiadomo jaki jest budzet to po prostu chodzi o to, zeby wyciagnac z
    > niego jak najlepszy sprzet do grania w cokolwiek.

    Podałem zestaw w nbowym poście, nie ma tam tylko klawiatury, myszki,
    słuchawek, podłkadki

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-05-29 12:10:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-29 11:18, Chris wrote:

    > 1. ASROCK Z77 Pro3 Intel Z77 LGA 1155
    > (2xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/CROSSFIRE)
    > 2. PROCESOR CORE i5-3340 3.10GHz LGA1155 BOX
    > 3. OBUDOWA ZALMAN Z9 - CZARNA
    > 4. ZASILACZ CHIEFTEC GPA-500B8 (500W) 80+ BRONZE BULK
    > 5. KINGSTON HyperX DDR3 1600MHz KHX1600C9D3B1/4G
    > 6. DVD-REC LG GH24NSB0 SATA BARE OEM CZARNY
    > 7. HDD TOSHIBA 2TB 3,5'' DT01ACA200 SATA III 32MB 7200 RPM
    > 8. SAPPHIRE AMD Radeon R7 260X 1024MB DDR5/128bit DVI/HDMI PCI-E
    > (1050/6000) (wer. OC)

    Dziekuje. Sa moze jakies inne godne uwagi alternatywy dla Chiefteca?

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2014-05-29 12:12:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-29 11:02, zhbick wrote:

    > Opłacalność. Na najtańsze monitory IPS i *VA będziesz psioczył.

    Nawet na takie Della ktore wymienilem? Jaki monitor TN w konkurencyjnej
    cenie (czyli raczej nizszej) bedzie mial lepsze katy, kolory oraz czern?

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2014-05-29 12:41:40
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > Nawet na takie Della ktore wymienilem? Jaki monitor TN w konkurencyjnej
    > cenie (czyli raczej nizszej) bedzie mial lepsze katy, kolory oraz czern?

    Delle często srebrzą ponad normę. Jak ważna głęboka czerń, to S-PVA. Jeśli
    ma być kompromis, to IPS. Mi się jednak wydawało, że komputer z monitorem ma
    służyć 10-latkowi do gier. Ale jeśli planuje on też profesjonalną edycję
    foto w poważnych programach na potrzeby kolegów z podwórka, to podaj jakim
    budżetem dysponujesz na ten monitor. Coś zaproponujemy.

  • 15. Data: 2014-05-29 12:48:48
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

    > Dziekuje. Sa moze jakies inne godne uwagi alternatywy dla Chiefteca?

    Są ale drożej albo słabsze choć to akurat w praktyce ma mało znaczenia co
    oni tam napiszą na etykiecie :)

    BE QUIET! PURE POWER L8 400W (BN222) 80+ BRONZE
    BE QUIET! SFX POWER 2 300W (BN226) 80+ BRONZE
    BE QUIET! TFX POWER 2 300W (BN228) 80+ BRONZE
    ZASILACZ TACENS RADIX VI - 550W - 80+ BRONZE
    ZASILACZ TACENS RADIX VI - 650W - 80+ BRONZE
    ZASILACZ ZALMAN ZM500-GV (500W) 80+ BRONZE
    ZASILACZ AEROCOOL VP-550 (550W) 80+
    ZASILACZ AEROCOOL TEMPLARIUS IMPERATOR 550 (550W) 80+ BRONZE

    No-Name oraz MODECOM nie liczę :) reszta powinna być w cenie do 200
    brutto.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-05-29 13:16:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-29 12:41, zhbick wrote:

> [...]
    > profesjonalną edycję foto w poważnych programach na potrzeby kolegów z
    > podwórka, to podaj jakim budżetem dysponujesz na ten monitor. Coś

    Skoro bedzie przyzwoity komputer, to nie oznacza ze bedzie sluzyl
    wylacznie do gier. Dzieciak zaczyna interesowac sie tez architektura,
    wiec dobrze jakby ten monitor nie krzywil jednak wzroku podczas jakiejs
    nauki za jego pomoca. Stad mysle ze jednak IPS to optimum. Budzet?
    600-700.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2014-05-29 13:23:04
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    zhbick nabazgrał(a):

    > Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
    > kupowanie laptopa do gier to niezbyt dobry pomysł

    Dla czego ??

    ps. oprócz ceny oczywiście.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-05-29 13:29:33
    Od: "Chris" <c...@m...com>

> [...]

    > wiec dobrze jakby ten monitor nie krzywil jednak wzroku podczas jakiejs
    > nauki za jego pomoca. Stad mysle ze jednak IPS to optimum. Budzet?

    ~700 z groszami:
    MONITOR HP EliteDisplay E221c 21,5" LED IPS 16/9 wide 7ms 5000000/1
    DisplayPort DVI-D VGA USB D9E49AA
    MONITOR DELL P2314H 23'' LED 16:9 1920v1080 IPS 4xUSB DVI-D(HDCP) VGA DP
    3YPPG

    ~600
    MONITOR LG LED 24" 24MP55HQ-P IPS

    Zobacz jeszcze ofertę BENQ

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-05-29 14:38:21
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Dla czego ??
    >
    >ps. oprócz ceny oczywiście.

    Dlatego, że jest to rozwiązanie nieuzasadnione ekonomicznie (znacznie
    słabszy sprzęt za taką samą kasę), gorzej wypada w sensie ergonomii (na
    laptopie niezbyt przyjemnie się gra) i krócej spełnia swe założenia (brak
    możliwości upgrade). Poza tym laptopy z osobnymi kartami graficznymi często
    trapi problem związany z przegrzewaniem i usterkowość wymuszająca oddanie do
    serwisu celem reballingu. Ale o tym wspomniał już wątkotwórca i nie pyta o
    laptopa do grania za 2k PLN tylko o PC za tę kwotę. Jaki laptop gamingowy w
    tym budżecie byś zaproponował?

  • 20. Data: 2014-05-29 15:13:11
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    zhbick nabazgrał(a):

> [...]
    > już wątkotwórca i nie pyta o laptopa do grania za 2k PLN tylko o PC za
    > tę kwotę. Jaki laptop gamingowy w tym budżecie byś zaproponował?

    Żaden co nie znaczy że laptop nie nadaje się do grania.

    Ja kupiłem lapka do grania bo po prostu nie mam obecnie miejsca na PC.
    Co do komfortu grania nie widzę z tym problemów, jedyna różnica między PC to
    wielkość ekranu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl