eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmsimplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe › simplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: simplus, przejscie na Twój Profil i pakiety internetowe
    Date: Wed, 17 Jun 2009 09:12:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <c...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello089076205209.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1245222768 28592 89.76.205.209 (17 Jun 2009 07:12:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Jun 2009 07:12:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Free Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:973746
    [ ukryj nagłówki ]

    rwa mac...
    wuielbiam takke zagrywki.

    kupilem sobie aktywacje simplus do telefonu, zeby miec internet
    mobilny
    ustawilem smsami konfiguracje telefonu ze strony www, doladowalem
    konto, wlaczylem usluge gprs.
    chce sobie aktywowac pakiet internetowy 500mb, wiec stukam:
    *121*11*12#
    i co? i dostaje info "niepoprawne polecenie".
    w koncu sie doszukalem, ze mam inna taryfe niz powinna byc: *147#
    twioerdzi ze mam taryfe "simplus".
    no to chce zmienic na "twoj profil" - i co? i g*o...
    "twoje zlecenie jest przetwarzane"
    wczoraj wpisalem kod zmiany taryfy: *147*50#
    i wciaz mam neizmieniona taryfe...

    podpowiedzcie czy gdzies jest blad w moich dzialaniach? telefon stary
    6630 (przedtem byl w orange) bez simlocka, dzwonic normalnie mozna +
    nowiutka simkarta simplusa.

    bedac wieloletnim klientem orange musze stwierdzic, ze w orange zmiana
    taryfy to idzie piorunem w porownaniu z plusem, i jesczez nigdy nie
    mailem zadnych klopotow z aktywacja/deaktywacja uslug orange.

    zmiana mojej taryfy w simplusie wiaze sie z koniecznoscia wymianu
    software we wszytkich btsach plusa w polsce, ze to tak dlugo trwa?

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: