eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik x20xev - problem - gasnie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2011-04-28 10:52:21
    Temat: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Mam silnik x20xev ( 2.0 16v - ecotec)
    Problem jest że gaśnie, jak się doda gazu to spada do ok 200 obrotow i
    zaczyna gasnac, na drodze czasem go szarpnie. Swiece wymienialem w grudniu
    wiec chyba nie ich wina, kable sprawdzalem, przeplywomierz ok.
    Co to moze byc.



  • 2. Data: 2011-04-28 11:51:12
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-04-28 10:52, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Mam silnik x20xev ( 2.0 16v - ecotec)
    > Problem jest że gaśnie, jak się doda gazu to spada do ok 200 obrotow i
    > zaczyna gasnac, na drodze czasem go szarpnie. Swiece wymienialem w grudniu
    > wiec chyba nie ich wina, kable sprawdzalem, przeplywomierz ok.
    > Co to moze byc.
    >
    >
    TPS, MAP, MAF, czujnik temperatury silnika, etc. Najprościej: podpiąć
    TECHa i poobserwować parametry.


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia


  • 3. Data: 2011-04-28 11:53:37
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: "news.tpi.pl" <t...@k...lm.pl>


    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ipb9s9$3fj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Mam silnik x20xev ( 2.0 16v - ecotec)
    > Problem jest że gaśnie, jak się doda gazu to spada do ok 200 obrotow i
    > zaczyna gasnac, na drodze czasem go szarpnie. Swiece wymienialem w grudniu
    > wiec chyba nie ich wina, kable sprawdzalem, przeplywomierz ok.
    > Co to moze byc.

    Sprawdź czujnik położenia wałków rozrządu.

    pozdr.
    buggy




  • 4. Data: 2011-04-28 13:19:19
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Mam silnik x20xev ( 2.0 16v - ecotec)
    > Problem jest że gaśnie, jak się doda gazu to spada do ok 200 obrotow i
    > zaczyna gasnac, na drodze czasem go szarpnie. Swiece wymienialem w grudniu
    > wiec chyba nie ich wina, kable sprawdzalem, przeplywomierz ok.
    > Co to moze byc.

    masz zamontowany separator oleju na odpowietrzeniu skrzyni korbowej
    wchodzący do pokrywy zaworów?
    standardową przyczyną gaśnięcia w na biegu jałowym jest brudny nastawnik
    biegu jałowego (krokowy), trzeba też sprawdzić czystość przepustnicy,
    szarpanie podczas jazdy to będzie coś innego, np kable WN ewentualnie cewka
    zespolona,

    brat


  • 5. Data: 2011-04-28 14:46:18
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 10:52, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Mam silnik x20xev ( 2.0 16v - ecotec)
    > Problem jest ?e ga?nie, jak si? doda gazu to spada do ok 200 obrotow i
    > zaczyna gasnac, na drodze czasem go szarpnie. Swiece wymienialem w grudniu
    > wiec chyba nie ich wina, kable sprawdzalem, przeplywomierz ok.
    > Co to moze byc.
    >
    >

    Sprawdź CPS (czujnik położenia wału) u mnie co prawda w szwedzkiej
    wersji vectry i 2.0T były podobne objawy ale po tym jak zgasł nie dało
    się go odpalić przez jakieś 30min.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 6. Data: 2011-05-08 11:16:40
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Samochod podlaczony pod komputer(TECH), zero bledow. A jak sie zagrzeje to
    gasnie. .. mechanik nie ma glowy co to moze byc.



  • 7. Data: 2011-05-08 13:29:04
    Temat: Re: silnik x20xev - problem - gasnie
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-08 11:16, Ramzes pisze:
    > Samochod podlaczony pod komputer(TECH), zero bledow. A jak sie zagrzeje to
    > gasnie. .. mechanik nie ma glowy co to moze byc.

    Wyczyść przepustnice i silniczek krokowy biegu jałowego a konkretnie to
    jego bypass powietrza. W tych silnikach normą jest brudzenie się
    krokowca i przepustnicy co daje taki problem jak opisałeś, gaśnie na
    ciepłym. Szarpanie silnika podczas jazdy to już inna sprawa z inną
    przyczyną. Jak mechanik ogranicza się do sprawdzenia czy są błędy na
    techu zamiast obserwować parametry czujników to należało by zmienić
    mechanika.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: