eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy czy 3 fazowy?silnik krokowy czy 3 fazowy?
  • X-Received: by 2002:a0d:cb03:: with SMTP id n3-v6mr242304ywd.0.1532970174797; Mon, 30
    Jul 2018 10:02:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:cb03:: with SMTP id n3-v6mr242304ywd.0.1532970174797; Mon, 30
    Jul 2018 10:02:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!e8-v6no
    1617339qtp.0!news-out.google.com!e6-v6ni190qte.1!nntp.google.com!e8-v6no1617330
    qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 30 Jul 2018 10:02:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pjmjnt$3hp$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <pjmjnt$3hp$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: silnik krokowy czy 3 fazowy?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 30 Jul 2018 17:02:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:734416
    [ ukryj nagłówki ]

    Najplynniejszy ruch zapewni silnik od wycieraczek samochodowych. Ma juz wbudowana
    przekladnie i ok obrotu na sekunde za nia. Najgorsza prace zrobila fabryka. Do tego
    enkoder. Za enkoder moze robic sam silnik bo mozna zliczac przesuwanie sie
    nabiegunnikow przed jakims czujnikiem, np. odbiciowym umieszczonym wewnatrz silnika.
    Pobor pradu tych co mialem bez obciazenia od ok. 0,6A. Inne zalety. Niska cena od 10
    zl na zlomie. Latwosc sterowania predkoscia obrotowa przez PWM przy zachowaniu duzego
    momentu obrotowego. Cicha praca. Niskie napiecie zasilania. Latwosc przerobienia na
    serwo. Jak za duzy to jest sporo mniejszych uzywanych w samochodach np. Silniczki
    podnoszenia szyb, silniczki przesuwania foteli, silniczki otwierania szyberdachow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: