  • 1. Data: 2013-07-09 13:27:33
    Temat: sieć 26034 zamiast Orange
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    O co chodzi z tą siecią? Jestem w Świnoujściu i modem zamiast do Orange
    loguje się do 26034. Nie można tego zmienić.
    Wyświetla się komunikat że będą naliczone wyższe opłaty....W BOK powiedzieli
    mi tylko że te opłaty nie będą naliczone
    ale pani nie wiedziała co to za sieć i o co właściwie chodzi :/ Nic nie
    idzie wygooglować na ten temat...

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2013-07-09 13:42:47
    Temat: Re: sieć 26034 zamiast Orange
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-07-09 13:27, Hinek pisze:
> [...]
    > powiedzieli mi tylko że te opłaty nie będą naliczone
    > ale pani nie wiedziała co to za sieć i o co właściwie chodzi :/ Nic

    Wystarczy wpisać w google sieć 26034 i można przeczytać, że jest to
    wspólna nośna Networks umts900

  • 3. Data: 2013-07-09 13:55:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-09 13:42, liliputek pisze:

    > Wystarczy wpisać w google sieć 26034 i można przeczytać, że jest to
    > wspólna nośna Networks umts900

    Czyli dawno zapowiadana wspólna inwestycja Ornage i T-Mobile.

  • 4. Data: 2013-07-09 15:06:00
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Czyli dawno zapowiadana wspólna inwestycja Ornage i T-Mobile.

    No tak. Ale żeby tego nie wiedziało BOA Orange - to wstyd.
    Dzięki

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2013-07-09 15:07:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 15:06:00 +0200, Hinek napisał(a):

    > No tak. Ale żeby tego nie wiedziało BOA Orange - to wstyd.
    > Dzięki

    BOA wie tyle ile ma wiedzieć, czyli dokładnie tyle, ile jest w skrypcie.
    Wszelka wiedza tam jest niemile widziana, oni mają tylko czytać skrypt. I
    wykonywać plan sprzedaży

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2013-07-10 09:13:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > BOA wie tyle ile ma wiedzieć, czyli dokładnie tyle, ile jest w skrypcie.
    > Wszelka wiedza tam jest niemile widziana, oni mają tylko czytać skrypt. I
    > wykonywać plan sprzedaży

    Pewnie infrmatyk ma urlop, jak wróci to doda do bazy .. click 26034 =
    T-Mobile + Orange współpraca ...