  • 11. Data: 2011-06-18 10:32:45
    Temat: Re: scrambler telefoniczny
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-06-17 17:09, Marek Dyjor pisze:

    > Tak BTW w komunie byla wyda dosc ciekawa ksiazka o kodowaniu mowy :) nie
    > pomne tytulu.

    Nawet był taki film "Rozmowy kontrolowane" :-D

    BP,NMSP

  • 12. Data: 2011-06-20 19:32:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Nawet był taki film "Rozmowy kontrolowane" :-D

    tja na temat jak diabli :)

  • 13. Data: 2011-06-27 09:51:49
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak, że własnej żony nie poznasz po głosie.

    -----
    > Mozna sobie zainstalowac na kompie, zdefiniowac pare mieszaczy, filtrow i
    posluchac jak brzmi glos np po odwroceniu pasma.

  • 14. Data: 2011-06-28 09:02:12
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomosci:f...@4...co
    m,
    Uzytkownik <a...@p...pl> nastukal:
    > Czesc,
    >
    > mam pytanie. Czy mialoby to szanse dzialac?
    >
    > W komunikacji radiowej (radiotelefony profesjonalne) stosuje sie
    > analogowe scramblowanie (kombinowanie z widmem sygnalu audio -
    > obracanie, ciecie itp.) Sa do tego celu produkowane chipy, ktore te
    > kombinacje robia. Czy te chipy daloby sie zastosowac w aparacie
    > telefonicznym (wewnatrz) lub zbudowac pudelko pomiedzy aparatem
    > analogowym/mikrotelefonem a linia analogowa (POTS i/lub nawet VoIP).
    > Ale nie idzmy watkiem VoIP, ze jest szyfrowanie transmisji voipowej,
> [...]

    takie telefony "analogowe" sa w normalnej sprzedazy.

    --
    VSS