  • 1. Data: 2011-07-21 05:47:07
    Temat: samsung wave s8500
    Od: "maks" <g...@w...pl>

    Myślę nad kupnem fona z tytułu. Jak myslicie może on już jest staraway i nie
    ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw kultowość i
    wiele pochlebnych opinii.

  • 2. Data: 2011-07-21 07:27:50
    Temat: Re: samsung wave s8500
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Myślę nad kupnem fona z tytułu. Jak myslicie może on już jest staraway i
    nie
    > ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw kultowość i
    > wiele pochlebnych opinii.

    Jeśli waga jego nie przeszkadza Ci i rozmiary i nie wymagasz od smartfona
    jakis udziwnień typu podglad minitoringu czy zarządzanie alarmami i inne
    bajery
    to telefon jest godny polecenia, aplikacji tez troche roznych jest
    dostepnych, ale szkoda po prostu, ze nie ma androida
    zamiast tego system BADA, ktorym moim skromnym zdaniem nigdy nie bedzie tak
    popularny.

  • 3. Data: 2011-08-03 12:03:15
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 21.07.2011 09:27, Amir pisze:
> [...]
    > dostepnych, ale szkoda po prostu, ze nie ma androida
    > zamiast tego system BADA, ktorym moim skromnym zdaniem nigdy nie bedzie tak

    Jeśli chodzi o BADA, to wg mnie jest lepszy od Andka. Właśnie wyszła
    beta 2.0.1 bady i wygląda, że będzie niezły wypasik. Osobiście polecam
    mocno S8500. To fon z przyszłością i spełnia wszystkie oczekiwania.

    Pozdro
    WOJtek

  • 4. Data: 2011-08-03 12:06:40
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 21.07.2011 07:47, maks pisze:
    > Myślę nad kupnem fona z tytułu. Jak myslicie może on już jest staraway i
    > nie ma tego co mają współczesne fony. Zaaferowała mnie jego tzw
    > kultowość i wiele pochlebnych opinii.
    Dodam jeszcze, że mając BADĘ nie musisz się martwić, że złapiesz
    jakiegoś świrusa albo inne badziewie, bo na BADĘ (przynajmniej na razie)
    nie ma robaków.

    WOJtek