  • 21. Data: 2012-04-18 18:56:25
    Temat: Re: samsung samygo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 14:07:36 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Użytkownicy innych marek mają działające telewizory ;)

    Ale to było w sklepie - co jeżeli jakiemuś klientowi zachciało się obejrzeć
    tył i mu się wymsknął? Też będziesz winić o to Samsunga?
    Uszkodzenie jest bardzo podobne do tych, które występują przy
    upadkach/uderzeniach (nie licząc pęknięć matryc oczywiście)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2012-04-19 07:38:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-18 18:56, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > Uszkodzenie jest bardzo podobne do tych, które występują przy
    > upadkach/uderzeniach (nie licząc pęknięć matryc oczywiście)

    Być może, ale ja po kilku przygodach z wyrobami tej firmy wątpliwości
    nie mam co do tego czy kupić coś od nich, czy tez nie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l