  • 11. Data: 2012-04-13 16:24:41
    Temat: Re: samsung samygo
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >Super.
    >Czy inne tv też takie softy mają, czy to tylko na szajsunga ludzie robią?

    Pewnie cos jest, ale zdaje sie to na Samsunga jest tego zdecydowanie najwiecej.
    Zreszta wystarczy zajrzec na liste aplikacji na samygo ile tego naklepali.

  • 12. Data: 2012-04-13 23:17:23
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie cos jest, ale zdaje sie to na Samsunga jest tego zdecydowanie
    > najwiecej.
    > Zreszta wystarczy zajrzec na liste aplikacji na samygo ile tego naklepali.

    Na LG jest dostepny projekt Open LG TV (http://openlgtv.org.ru). Autorem
    takze jest Polak.

    pozdrawiam,

    --
    Witek 'mixol'

  • 13. Data: 2012-04-14 08:05:42
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl> napisał(a):

    >Na LG jest dostepny projekt Open LG TV (http://openlgtv.org.ru). Autorem
    >takze jest Polak.

    O fajnie.
    Moze jacys uzytkownicy innych marek tez cos dopisza? :)

  • 14. Data: 2012-04-14 08:17:07
    Temat: Odp: samsung samygo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "I.Tichy" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na LG jest dostepny projekt Open LG TV (http://openlgtv.org.ru). Autorem
    > takze jest Polak.

    A tam jest możliwość włączenia PVR po usb?

  • 15. Data: 2012-04-14 09:34:40
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    > A tam jest możliwość włączenia PVR po usb?

    Z tego, co wyczytalem uzaleznione jest to od konkretnego modelu (a nawet
    wersji) telewizora. Te same modele produkowane na rozne rynki roznia sie
    minimalnie hardwarem - np. seria LE5500 (posiadam taki TV) na rynku
    amerykanskim ma mozliwosc obslugi Skype'a, europejskie modele juz nie. Jesli
    chodzi o PVR, to jest podobnie.

    --
    pozdr.
    Witek 'mixol'

  • 16. Data: 2012-04-14 23:19:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> wrote in message
    > powiem Ci, co ja wgralem do swojego LE32D651
    >
    > - mozliwosci nagrywania z TV bezposrednio z tunera cyfrowego (wiec
    > wszystko co
    > leci juz cyfrowo powietrzem moge nagrywac niekodowane).
    > BTW - soft napisal Polak i zrobil to tak swietnie, ze wyglada
    > jakby byl natywnie zaimplementowany w TV :)

    Nie miałeś wcześniej funkcji PVR w telewizorze?
    Europejskie wersje przeważnie mają to już wyjęte z pudełka...
    Ja szukam możliwości dodania takiej opcji do mojej amerykańskiej
    wersji UN46D7000 która nie ma tej funkcji włączonej od producenta.
    I jak na razie nie znalazłem. Czego Ty użyłeś? Podejdzie to pod mój TV?

    > - dostep do zasobow multimedialnych na kompie po NFSie
    > i po SAMBIE a nie tylko po badziewnym DLNA

    Też by mnie to interesowało.
    Napisz więcej o tych dwu pierwszych funkcjach, please.

  • 17. Data: 2012-04-14 23:36:04
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-14 23:19, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Też by mnie to interesowało.
    > Napisz więcej o tych dwu pierwszych funkcjach, please.

    Jakbys ruszyl swoja leniwa tlusta dupe to pewnie zauwazylbys ze ten
    model nie jest wspierany, ale mozesz sprobowac wgrac widgety od modeli D
    a noz ktorys kuszy.

  • 18. Data: 2012-04-15 14:07:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-14 08:05, *I.Tichy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > O fajnie.
    > Moze jacys uzytkownicy innych marek tez cos dopisza? :)

    Użytkownicy innych marek mają działające telewizory ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2012-04-16 15:18:38
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    >Nie miałeś wcześniej funkcji PVR w telewizorze?

    W moim? nie. Na pilocie co prawda jest do narywania
    wyodrebniona sekcja, ale przyciski zwyczajnie przed wgraniem
    skryptu nei dzialaja.

> [...]
    >wersji UN46D7000 która nie ma tej funkcji włączonej od producenta.
    >I jak na razie nie znalazłem. Czego Ty użyłeś? Podejdzie to pod mój TV?

    Poszukaj na samygo, tam jest ladne tabelaryczne
    zestawienie na jakim modelu co mozna uruchomic.

    >Też by mnie to interesowało.
    >Napisz więcej o tych dwu pierwszych funkcjach, please.

    Ale co konkretnie chcesz wiedziec? Pytaj.

  • 20. Data: 2012-04-18 18:15:08
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    >Użytkownicy innych marek mają działające telewizory ;)

    To pochwal sie co u ciebie dziala :)