  • 1. Data: 2016-04-13 01:14:01
    Temat: samsung galaxy s4 mini - TRYB DEBUGOWANIA
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    samsung galaxy s4 mini ;
    moze ktos wie: gdzie w ustawieniach wlacza sie "tryb debugowania" (pewnie w
    tym tel. jest inna nazwa...) - niezbedne do wspolpracy z
    MyPhoneExplorer.

  • 2. Data: 2016-04-13 08:40:37
    Temat: Re: samsung galaxy s4 mini - TRYB DEBUGOWANIA
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-13 o 01:14, 1634Racine pisze:
    > samsung galaxy s4 mini ;
    > moze ktos wie: gdzie w ustawieniach wlacza sie "tryb debugowania" (pewnie w
    > tym tel. jest inna nazwa...) - niezbedne do wspolpracy z
    > MyPhoneExplorer.

    Na innym telefonie to robiłem, ale powinno być tak samo.
    Informacje o telefonie w ustawieniach - tam na samym dole zwykle jest
    numer kompilacji - pacasz na to kilkakrotnie, aż pojawi się napis, że
    jesteś programistą. teraz na głównym ekranie ustawień pojawi Ci się
    pozycja {} Opcje programistyczne - tam znajdziesz.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2016-04-13 11:50:22
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Mirek Ptak w news:570de9e5$0$22832$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > jesteś programistą. teraz na głównym ekranie ustawień pojawi Ci się
    > pozycja {} Opcje programistyczne - tam znajdziesz.

    dzieki; dostalem tez (w sumie - w miare analogiczna) podpowiedz -->
    http://www.androidcentral.com/how-enable-developer-s
    ettings-android-42