  • Data: 2011-07-23 14:39:11
    Temat: rozterki poszukującego dobrego turysty (średnio długie)
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tak w ramach rozpoznania wsiadłem dzisiaj na
    BMW R1150RT. Sam przemieszczam się przy pomocy
    Yamahy XJ900s. Ale na alpejskich agrafkach (szczególnie
    w prawo pod górę) przy załadowanym motongu (biwakowe sprzęta,
    ubrania na dwa tygodnie i tygodniowa autonomia żarciowa:)
    plus moje 130kg (w kombinezonie :)zauważyłem pewien
    brak mocy na wolnych obrotach, a spróbuj w deszczu,
    na takiej agrafce na jedynce - da się tylko po co?
    Więc wsiadłem na te BMW. Chyba spodziewałem się za wiele.
    Myślałem, że to jakiś skok cywilizacyjny. A tu masz:
    - hamulce faktycznie są zdecydowanie lepsze,
    - motong jakiś taki mały - sprawiał wrażenie większego,
    - moment ma lepszy na wolniejszych obrotach,
    - pozycja (mam prawie 1.90m) bardziej wyprostowana
    (kierownica bliżej i trochę wyżej)trzeba by się przyzwyczaić,
    - wchodzenie w zakręt i tu masz: motong się trochę wali w zakręt
    w xjocie jak chcę się bardziej pochylić to muszę sam dogiąć,
    - warkot tego boksera jakiś nieszczególny jest,
    - stojąc na luzie dodajesz gazu i czujesz moment obrotowy wału,
    - osłona przed atmosferą w miarę dobra (trzeba by spróbować w
    zlewie).
    W sumie nie jestem za bardzo zachwycony. Czyżby tylko FJR zostawała?
    No może jeszcze Ąda ST.

    Zdrufko
    Szymon