  • Data: 2013-04-08 07:12:37
    Temat: robienie kopii Androida
    Od: dcim24 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chcę sobie zrobić kopię systemu z Androidem 2x. Nie odpowiada mi
    Titanium Backup. Odtwarzanie backupu wymaga zatwierdzania każdej
    aplikacji (mam telefon z prawami roota). Marzy mi sie coś, co będzie jak
    obraz dysku twardego w komputerze - uruchamiam aplikację, wskazuję
    ścieżkę danych i dalej już idzie samo, odtwarzane są aplikacje, dane
    itp. Telefon HTC WIldfire, jeżeli ma to znaczenie.
    Dzięki za radę
    dcim