  • 1. Data: 2014-09-04 15:12:57
    Temat: restarty dysku
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dlaczego czasem restartuje mi się dysk?

  • 2. Data: 2014-09-04 15:27:36
    Temat: Re: restarty dysku
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i standard - może Ktoś już coś czytał:
    - dlaczego robią mi się bady na dysku
    - dlaczego palą mi się wszystkie chińskie zasilacze
    - dlaczego dvd psują mi płytki?

  • 3. Data: 2014-09-04 16:11:19
    Od: miab <m...@w...pl>

    > dlaczego czasem restartuje mi się dysk?

    Kup sobie coś nowszego bo te restartujące się dyski:
    http://dzisiajsiedowiedzialem.blogspot.com/2012/01/p
    ierwszy-dysk-twardy-wazy-ponad-tone.html

    to są chyba starsze od całego wzmożonego prawactfa psychiatrycznego:

    miab

  • 4. Data: 2014-09-04 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > dlaczego czasem restartuje mi się dysk?

    Mysle ze powinienes dojsc sam do odpowiednich wniosków.
    Podpowiem: wina T....