eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniarejestrowanie rozmowrejestrowanie rozmow
  • Data: 2010-05-24 12:13:35
    Temat: rejestrowanie rozmow
    Od: a...@...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc,

    jest sobie firma, ktora ma jakas obsluge klientow - i czasami dochodzi
    do sytuacji, w ktorej klient sie skarzy (ze zostal zle potraktowany)
    i/lub pracownik (ze zostal zbesztany). Jest potrzeba rejestrowania
    rozmow (teraz to juz jest nagminne np. w bankach, towarzystwach
    ubezpieczen) tak na wszelki wypadek.

    Jak podejsc do tematu? Jest sobie centrala Platan Sigma i ok. 20 linii
    wew. (obsadzonych).

    1. rejestrujemy czesc lub wszystkich - polaczenia z zewnatrz (via
    DDI) i takze laczone przez sekretariat. Polaczenia wewnetrzne juz nie.

    2. najlepiej, jakby to bylo w jakims stopniu skalowalne.

    Znacie jakies konkretne rozwiazania, sprawdzone i nie kosmicznie
    drogie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: