  • 1. Data: 2014-07-07 23:01:18
    Temat: raw binary -> .o konwerter
    Od: firr <p...@g...com>

    zastanawiam sie czy jest jakis tool umozliwiajacy konwersje maszynowego formatu raw
    bin (z kodem np chocby pojedynczej procedury) do formatu .o (np coff) ktory by
    pozniej mozna zlinkowac i uzywac -
    czy jest to moze wogole nie mozliwe ?

    przy tej konwersji trzebeby podac chyba nazwe symbolu
    exportu, nie wiem jak z symbolami importu i nie wiem
    tez (bo jakos poki co nie zdolalem sie polapac, z tabalami realokacji, czy sa one
    potrzebne by taki bin przekonwertowac do coffa czy tez mozna sie bez tego obyc)

    jesli to by dzialalo to jaki jest to tool i jakie warunki trzeba spelnic by takie
    konwersje trzaskac

    drugie pytanie, ktory z tych formatow .obj jest najprostszy (potrzebuje czegoc co jak
    najprosciej jest
    wygenerowac, tak by pozniej mozna spokojnie linkowac - kiedys juz chyba generowalem
    jakies obdżeki w formacie ompf borlanda ale chyba nieststy zgubilem ten kod)

    (wydawalo mi sie ze wyslalem posta ale chyba cos nie doszło)