  • 1. Data: 2015-01-12 20:10:31
    Temat: pytanie od drukarke laserowa z traktorem - NTG
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Dzien dobry.
    Wiem ze istnieje google i dokumentacja producentow, i wiem że NTG
    ale tak na szybko nic sensownego i w jednoznaczny sposob
    pewnego nie moge znalezc. Czy istnieje/istnieją drukarki
    laserowe z podajnikiem traktorowym, to znaczy potrafiące drukować
    na skladance tak jak drukarki igłowe ? Przy czym chodzi mi tu
    o urzadzenia klasy małe biuro-dom nie duże maszyny poligraficzne.
    pozdrawiam.
    Michal

  • 2. Data: 2015-01-12 21:16:39
    Temat: Re: pytanie od drukarke laserowa z traktorem - NTG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal" napisał w wiadomości
> [...]
    >pewnego nie moge znalezc. Czy istnieje/istnieją drukarki
    >laserowe z podajnikiem traktorowym, to znaczy potrafiące drukować

    Cos kiepsko wiesz o googlu
    http://microplex.de/en/printer/continuous-laser-prin
    ters/
    http://microplex-usa.com/printer-overview.htm

    >Przy czym chodzi mi tu
    >o urzadzenia klasy małe biuro-dom nie duże maszyny poligraficzne.

    Takie tam:
    http://www.ibmprinteroutlet.com/ibm-form-and-label-p
    rinters/ibm-ip100-laser-continuous-forms-printer-154
    -ips/

    I windows nie nadaza drukowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-01-12 22:52:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Jan 2015 21:16:39 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Takie tam:
    > http://www.ibmprinteroutlet.com/ibm-form-and-label-p
    rinters/ibm-ip100-laser-continuous-forms-printer-154
    -ips/

    I co, ma sprzedać dom/mieszkanie żeby kupić co mu proponujesz?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-01-13 10:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 22:52:42 +0100, Marek napisał(a):
    > On Mon, 12 Jan 2015 21:16:39 +0100, "J.F."
    rinters/ibm-ip100-laser-continuous-forms-printer-154
    -ips/

    > I co, ma sprzedać dom/mieszkanie żeby kupić co mu proponujesz?

    Pytal sie czy istnieja male - istnieja.

    J.

  • 5. Data: 2015-01-13 14:12:47
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "michal" <...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Dzien dobry.
    > Wiem ze istnieje google i dokumentacja producentow, i wiem ?e NTG
    > ale tak na szybko nic sensownego i w jednoznaczny sposob
    > pewnego nie moge znalezc. Czy istnieje/istniej? drukarki
    > laserowe z podajnikiem traktorowym, to znaczy potrafi?ce drukowaae
    > na skladance tak jak drukarki ig?owe ? Przy czym chodzi mi tu
    > o urzadzenia klasy ma?e biuro-dom nie du?e maszyny poligraficzne.
    > pozdrawiam.
    > Michal

    MICROPLEX F26 - MVC

  • 6. Data: 2015-01-13 21:46:05
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Uzytkownik "Hans Kloß" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > "michal" <...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >>
    > MICROPLEX F26 – MVC
    Witam.
    Pozwole sobie tutaj, podziekowac za wskazowki,
    brakowalo mi slowa "continous paper". Jednak te maszyny
    pomimo ze przeznaczone do zastosowan biurowych a nie poligrafi
    na moj budzet sa za duze. Nawet ta wypisana powyzej. Odpowiedz jest
    istnieja a prostych i tanich nie ma.
    Jeszcze raz dziekuje.
    Michal