  • 1. Data: 2009-08-10 14:38:25
    Temat: Moto Assistance
    Od: " mixokret" <m...@W...gazeta.pl>

    Posiadam OC w Warcie.
    Chciałem wyjechać gdzieś dalej za granicę i właśnie sie dowiedziałem że Warta
    nie ma czegoś takiego jak "assistance motocyklowe".
    Moto jest dobrze przygotowane do wyjazdu, ale obawiam się że może zadziałać
    prawo Murphy'ego i się gdzieś po drodze "rozkraczy".
    Zastanawiam się jak tą sprawę rozwiązać.
    Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i mógłby polecić jakąś firmę
    ubezpieczeniową i ile to mniej więcej kosztuje?
    Pozdrawiam
    mixokret

  • 2. Data: 2009-08-10 17:59:05
    Temat: Re: Moto Assistance
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-08-10 16:38, mixokret wrote:
    > Posiadam OC w Warcie.
    > Pozdrawiam
    > mixokret

    na takie okazje wykupuje assistance na moto w pzu, maja w roznych
    wariantach, ale generalnie kosztuja grosze
    sil

  • 3. Data: 2009-08-11 08:53:29
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Sil pisze:

    > na takie okazje wykupuje assistance na moto w pzu, maja w roznych
    > wariantach, ale generalnie kosztuja grosze

    A pozniej sie okazuje, ze to co kosztuje grosze w PZU obejmuje.. _nic_.
    Jezeli assistance ma byc dobre i obejmowac to co sie na motocyklu moze
    przydac to polecam assistance firmy Allianz, nie jest najtansze ale w
    OWU nie ma zbyt wielu wykluczen.

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 4. Data: 2009-08-11 09:14:38
    Temat: Re: Moto Assistance [OT]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Rogal
    Tiger1050

    Swiat sie konczy - zero uzywek i jeszcze bielizna pod dupa. Czy to kryzys
    wieku sredniego???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-08-11 10:32:09
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus napisał(a):
    > Siemka
    >
    > ***Rogal
    > Tiger1050
    >
    > Swiat sie konczy - zero uzywek i jeszcze bielizna pod dupa. Czy to
    > kryzys wieku sredniego???

    Nie gadaj! Rogal zawsze jezdzil nie swoimi, za to nowymi sprzetami ;)
    Ups... Dopierom sie skapnal - uzywki w snesie nalogi... To przepraszam :)

  • 6. Data: 2009-08-12 19:56:05
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jezeli assistance ma byc dobre i obejmowac to co sie na motocyklu moze
    > przydac to polecam assistance firmy Allianz, nie jest najtansze ale w

    Aby się "później nie okazywało" to normalny myślący człowiek, najpierw czyta
    (ze zrozumieniem!!!) warunki ogólne a następnie kupuje odpowiednią polisę!

  • 7. Data: 2009-08-13 08:10:31
    Od: Tomasz <f...@g...com>

    On 10 Sie, 16:38, " mixokret" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Posiadam OC w Warcie.
    > Chcia em wyjecha gdzie dalej za granic i w a nie sie dowiedzia em e Warta
    > nie ma czego takiego jak "assistance motocyklowe".
    > Moto jest dobrze przygotowane do wyjazdu, ale obawiam si e mo e zadzia a
    > prawo Murphy'ego i si gdzie po drodze "rozkraczy".
    > Zastanawiam si jak t spraw rozwi za .
    > Czy kto z Was spotka si z podobnym problemem i m g by poleci jak firm
    > ubezpieczeniow i ile to mniej wi cej kosztuje?
> [...]

    To ciekawe co ja kupilem wczoraj ???:)

    http://www.warta.pl/img/wiadomosci/nimg/produkty1413
    94.pdf