  • 1. Data: 2010-09-20 15:07:56
    Temat: pytanie o siakies forum skuterowe
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    witkacy
    panowie jest jakies rozsadne forum /grupa skuterowa ?
    bo mam pare genuine yamaha czesci do przeróznych skutów
    pozdroo
    huck

  • 2. Data: 2010-09-20 16:28:30
    Temat: Re: pytanie o siakies forum skuterowe
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    www.skutery.net
    www.burgmania.net maxiskutery

  • 3. Data: 2010-09-20 19:06:59
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "huck"
    bo mam pare genuine yamaha czesci do przeróznych skutów

    Masz cos do silnika Majesty 250???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-09-21 16:11:40
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > *** "huck"
    > bo mam pare genuine yamaha czesci do przeróznych skutów

> [...]
    nie..do Tmaxa cus by było
    i do siakis piniesionntek
    pzdr
    huck