  • 1. Data: 2011-07-11 19:46:42
    Temat: przetwornik A/D jako karta do PC - ?? MHz
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy bylaby jakas taka karta przetwornika A/D do PC o pasmie
    przetwarzania kilku-kilkunastu MHz ????

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-07-11 20:14:42
    Temat: Re: przetwornik A/D jako karta do PC - ?? MHz
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 11 Jul 2011 21:46:42 +0200 a...@p...pl napisał:

    >czy bylaby jakas taka karta przetwornika A/D do PC o pasmie
    >przetwarzania kilku-kilkunastu MHz ????

    Zobacz w National Instruments:
    http://www.ni.com/

    A tak "tanio i domowo" to może jakaś stara karta do digitalizacji
    sygału TV podpasuje? Tylko nie wiem jak się zachowa bez sygnału
    synchronizacji.

  • 3. Data: 2011-07-11 20:15:53
    Od: Portal <m...@p...onet.usun.to.pl>

    > Czesc,

    Cześć,

    > czy bylaby jakas taka karta przetwornika A/D do PC o pasmie
    > przetwarzania kilku-kilkunastu MHz ????

    Byłaby.

    Pozdr.
    Portal

    P.S. Jeżeli ww. odpowiedź jest dla Ciebie za mało wyczerpująca, to podaj
    chociaż minimum wymagań (rozdzielczość, liczba kanałów, wymagana
    wielkość bufora akwizycji, (nie)konieczność akwizycji ciągłej itp.) i
    najważniejsze czyli pułap cenowy.