  • 1. Data: 2012-05-10 17:01:55
    Temat: przesyłka z Gdyni i Łodzi do Białegostoku - pomocy!
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Mam nóż na gardle, muszę dostarczyć dwie malutkie paczki z dwóch
    sklepów z Gdyni do Białegostoku i z Łodzi do Białegostoku.

    Czy ktoś ma jakiś pomysł, czy jakiś kurier jeszcze jest w stanie to
    obsłużyć? Jest godzina 17, a DPD i UPS przyjmują zlecenia w tych
    miejscowościach/kodach pocztowych do 15-16.

    Jakikolwiek pomysł?

    Myślałem jeszcze o przesyłce konduktorskiej, ale ktoś musiałby odebrać
    paczki ze sklepów i nadać na stacjach kolejowych.

    Pomocy, mam nóż na gardle...

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2012-05-10 17:07:08
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-10 17:01, RD pisze:
> [...]
    >
    > Myślałem jeszcze o przesyłce konduktorskiej, ale ktoś musiałby odebrać
    > paczki ze sklepów i nadać na stacjach kolejowych.

    Przesylka konduktorska - ale to NTG:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-05-10 17:13:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    http://www.dhl.com.pl/pl/express/przesylki_krajowe/s
    ame_day.html

  • 4. Data: 2012-05-10 17:16:22
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.05.2012 17:13, Jasio pisze:
    > http://www.dhl.com.pl/pl/express/przesylki_krajowe/s
    ame_day.html

    Oczywiście należy wspomnieć że taniej wyjdzie samemu zawieźć.

  • 5. Data: 2012-05-10 17:24:58
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-05-10 17:16, Albercik pisze:
    ame_day.html

    > Oczywiście należy wspomnieć że taniej wyjdzie samemu zawieźć.

    napisał, że ma nóż na gardle.

  • 6. Data: 2012-05-10 18:59:52
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-05-10 17:24, Jasio pisze:

    > napisał, że ma nóż na gardle.

    Z Gdyni udało się, znajomi odbiorą przesyłkę i prześlą za
    pośrednictwem PKS.

    Została Łódź - w ostateczności wsiądę w samochód i pojadę, ale cóż..
    wolałbym nie.

    Sprawdzę jeszcze DHL.

    Dzięki.

  • 7. Data: 2012-05-10 19:02:50
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-05-10 17:07, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Przesylka konduktorska - ale to NTG:)

    Niestety tylko połączenia bezpośrednie - sprawdzałem już wcześniej, są
    poza zasięgiem - godziny odjazdu i przyjazdu zbyt późno.

    Zresztą, i tak ktoś musiałby z pkt. A do dworca PKP dostarczyć przesyłkę
    - a nikogo takiego nie mam/nie znam.

    Może ktoś z grupy za jakąś opłatą odważyłby się wykonać to zadanie?

    Przesyłkę należy odebrać z okolic ul. Piotrowskiej/Tuwima i dostarczyć
    np. na PKS na godz. 04:55 ŁÓDŹ KALISKA D.A.

    :)

  • 8. Data: 2012-05-10 21:51:26
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello RD !:

    > Jakikolwiek pomysł?

    Trochę po czasie, ale ... Osobiste nadania w lokalnym biurze spedycji są
    zazwyczaj do 18, czasem chyba też dłużej (20-21). Wystarczyło zadzwonić
    na infolinię, do kilku spedycji.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 9. Data: 2012-05-11 00:34:01
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-05-10 21:51, Grzegorz pisze:
    > Hello RD !:

    > Trochę po czasie, ale ... Osobiste nadania w lokalnym biurze spedycji są
    > zazwyczaj do 18, czasem chyba też dłużej (20-21). Wystarczyło zadzwonić
    > na infolinię, do kilku spedycji.

    Osobiste, a ja musiałem to zrobić "na odległość", a nikogo nie było,
    kto mógł to zrobić.
    Odbiór DPD, UPS do godz. 15-16, a było już po.

  • 10. Data: 2012-05-12 14:26:32
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello RD !:

    > Osobiste, a ja musiałem to zrobić "na odległość", a nikogo nie było, kto
    > mógł to zrobić.
    > Odbiór DPD, UPS do godz. 15-16, a było już po.

    No to tylko kontakt bezpośredni z kurierem, jeżeli jest jeszcze w
    rejonie. Albo .... jakaś specjalna oferta DHL chyba jest, ale to
    masakrycznie drogie.

    No i taryfa - odbiór w punkcie i zawiezienie do spedycji.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz