-
31. Data: 2015-01-27 17:11:48
Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości grup
Dnia Sun, 25 Jan 2015 14:30:59 -0600, Pszemol napisał(a):
>> Narzut zależy od sklepu... narzuci sobie więcej aby te zwroty
>> sprzedać.
>> Ile % zwrotów ma typowy sklep? 1%? 2%? 10%?
>Podobno w niektórych branżach na zachodzie Europy sklepy internetowe
>dochodzą do 55%
A jakie branze ?
Bo tak prawde mowiac ... jak sobie ktos starannie wybral telefon, to
go raczej nie zwroci.
Duzy telewizor "pozyczyc na swieta" ... no, jest to jakis pomysl.
Z drugiej strony - po co starannie wybierac, zamowi sie trzy, zobaczy
co warte i dwa odesle.
Albo i trzy odesle :-)
Gdzies tam moze nas czekac fala zwrotow swiatecznych prezentow ...
J.
-
32. Data: 2015-01-27 20:05:33
Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
news:ma7q03$giu$2@node2.news.atman.pl...
> W dniu 2015-01-27 o 00:28, Pszemol pisze:
>
>>>>>> Narzut zależy od sklepu... narzuci sobie więcej aby te zwroty
>>>>>> sprzedać.
>>>>>> Ile % zwrotów ma typowy sklep? 1%? 2%? 10%?
>>>>>>
>>>>> Nie wiem co uważasz za typowy sklep ale swojego czasu pewexy
>>>>> po okresie święta/sylwester miały zwracany co trzeci telewizor.
>>>>
>>>> To były dosyć niezwykłe czasy i niewiele mają wspólnego z 2015.
>>>
>>> Ale problem zwrotów jednak mają wspólny.
>>
>> To trzeba dopiero udowodnić czy poziom zwrotów dziś jest
>> takim dużym procentem jak wtedy w Pewexach... Masz jakieś
>> współczesne dane na ten temat czy tylko tak sobie zgadujesz?
>
> A publiczne skargi ludzi którzy w nowych laptopach, tabletach
> czy telefonach znaleźli skonfigurowane np. czytniki poczty
> i żądają wymiany, zwrotu pieniędzy lub upustu bo chcieli sprzęt
> nowy i nie używany nie uważasz za problem ?
Mówiliśmy dotąd o problemach sprzedawców z polityką zwrotów.
Co do klienta to ma oczywiście prawo oczekiwać że kupując
tablet nowy kupi nowy, dziewciczy, zapieczętowany, ofoliowany
fabrycznie. Zwroty sprzedaje się po uprzednim odświeżeniu ich
albo bezpośrednio w fabryce albo przez sprzedawce ale jest to
zaznaczone na witrynie sklepu (refurbished) i połączone z upustem.
-
33. Data: 2015-01-27 20:13:34
Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-01-27 o 20:05, Pszemol pisze:
>>>> Ale problem zwrotów jednak mają wspólny.
>>>
>>> To trzeba dopiero udowodnić czy poziom zwrotów dziś jest
>>> takim dużym procentem jak wtedy w Pewexach... Masz jakieś
>>> współczesne dane na ten temat czy tylko tak sobie zgadujesz?
>>
>> A publiczne skargi ludzi którzy w nowych laptopach, tabletach
>> czy telefonach znaleźli skonfigurowane np. czytniki poczty
>> i żądają wymiany, zwrotu pieniędzy lub upustu bo chcieli sprzęt
>> nowy i nie używany nie uważasz za problem ?
>
> Mówiliśmy dotąd o problemach sprzedawców z polityką zwrotów.
>
> Co do klienta to ma oczywiście prawo oczekiwać że kupując
> tablet nowy kupi nowy, dziewciczy, zapieczętowany, ofoliowany
> fabrycznie. Zwroty sprzedaje się po uprzednim odświeżeniu ich
> albo bezpośrednio w fabryce albo przez sprzedawce ale jest to
> zaznaczone na witrynie sklepu (refurbished) i połączone z upustem.
Problemy sprzedawców zaczynają się dopiero jak niedouczony
pracownik nie "wyczyści" zwróconego towaru, klient to zauważy
a pracownik przekonuje go że tak ma być bo jak przyjmie zwrot
to szef dowie się że nie wykonał swojej pracy.
Pozdrawiam