    From: m <...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: przelaczanie obciązenia
    Date: Fri, 20 Oct 2023 08:22:02 +0200

    Witam.
    Mam przekaźnik na przykład RM85 i chcę przełączać obciążenie
    rezystancyjne pomiędzy fazą (230V) a N. Podam na styk normalnie zwarty N
    a na styk załączany L. Obciążenie do styku przełączanego. Pytanie mam
    czy ktoś robił coś takiego czy działało ? czy też należy spodziewać się
    łuku pomiędzy stykami nieruchomymi ?. To generalnie wielostopniowe
    obciążenie regulowane przekaźnikami ma być.
    pozdrawiam.
    Miachal