  • Data: 2023-10-24 10:48:19
    Temat: Re: przelaczanie obciązenia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2023 o 02:37, M M pisze:
    > Coś mi się obiło (dawno i nie wiem czy prawda) że R15 nie spełniają wymogów
    bezpieczeństwa na izolację między cewką a stykami.
    > Coś tam że chyba za małe odległości - choć pewnie i tak większe niż w ładowarkach z
    logo "China Export".
    > Stare info jeszcze z PRL ale teraz patrzę we współczesne PDF-y - dla R15 w
    powietrzu 3mm a po izolacji 4,2mm - a dla RM94 obie 8mm czyli coś w tym jest, mimo że
    miniaturowy to widać lepsza konstrukcja pod tym względem.

    Ale spotykam jeszcze takie działające na 230v. Fajne, bo mają gniazdo i
    nie trzeba lutować co ułatwia wymianę. Zostało mi ze starych czasów
    kilka sztuk 4PDT ale ja je używam na 12V. Posrebrzana i duża
    powierzchnia styku robi tutaj dobrą robotę jak i odpowiednia sprężyna.
    10A na styku nie robi na nim wrażenia. Są gdzieś współczesne zamienniki
    ale nie szukałem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>