    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: przekierowanie MSN z TP->inny a preselekcja
    Date: Wed, 16 Mar 2011 16:20:16 +0000 (UTC)

    ISDN 2B+D, 3 MSN. Chcę przekierować jeden z numerow na numer
    stacjonarny w PlusGSM. Gdy to zrobie i dzwonie na ten numer
    to pojawia sie komunikat:
    "prefix 1069 to tanie polaczenia z telefonu stacjonarnego, wiecej
    informacji po 801400601".

    Na numerze TP jest preselekcja przez 1069. Czy to ona psuje przekierowanie?
    Probowalem tez ustawic przekierowanie na 1033xxyyyyyyy, ale tego mi nie
    przyjmuje.
    Czy bez wylaczenia preselekcji to ma szanse zadzialac?

    a.