  • 1. Data: 2010-10-22 22:50:43
    Temat: przedłużenie slotu PCIe x16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Po zobaczeniu tego zdjęcia:
    http://ist1-4.filesor.com/pimpandhost.com/1/_/_/_/1/
    i/i/Q/b/iiQb/xbox_m.jpg
    Jak się link połamie, to tu skrócony:
    http://tinyurl.com/pciex16

    Zobaczyłem, że można przedłużyć slot PCIe x16. Tylko jakiej maksymalnie
    długości może być taka taśma przedłużająca? Jakieś specjalne uwagi co do
    budowy tego? A może da się niedrogo kupić gotowca?

  • 2. Data: 2010-10-23 15:15:25
    Temat: Re: przedłużenie slotu PCIe x16
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 22.10.2010, BQB napisał(a):

> [...]
    >
    > Zobaczyłem, że można przedłużyć slot PCIe x16. Tylko jakiej maksymalnie
    > długości może być taka taśma przedłużająca?

    Zależy od jakości samej "przedłużki" jak i "jakości" zasilania.

    > Jakieś specjalne uwagi co do budowy tego?

    IMO taśmy to nienajlepszy pomysł. Jeśli to możliwe (np. często stosuje się
    je w HDCP) lepiej stosować "sztywne konstrukcje" na laminatach.

    > A może da się niedrogo kupić gotowca?

    Czy niedrogo to wątpię, ale szukaj 'flexible riser card'.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/