  • 1. Data: 2009-11-14 19:29:48
    Temat: szukam schematu restartera do sieci LAN
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam.

    Szukam schematu urzadzenia, ktore podłącze do sieci LAN i:
    - w przypadku braku połączenia z wybranym IP, lub na żądanie zostanie
    odcięte na np 20 s zasilanie

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)

  • 2. Data: 2009-11-14 19:44:58
    Temat: Re: szukam schematu restartera do sieci LAN
    Od: games <g...@g...home.pl>

    bdronka pisze:
> [...]
    >
    > Szukam schematu urzadzenia, ktore podłącze do sieci LAN i:
    > - w przypadku braku połączenia z wybranym IP, lub na żądanie zostanie

    Znajdz porzadny zasilacz wyjdzie taniej i rozwiaze twoje problemy.

  • 3. Data: 2009-11-14 19:51:02
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Rafal(sxat) pisze:

    > kiedys cos takiego na allegro widzialem...
    >
    > reseter czy restarter sie zwalo..., jak malo urzadzen to moze warto zrobic
    > sobie listwe sterowaną modem GSM albo RS232 pare przekaznikow i gotowe ;)
    > cenowo GSM wyjdzie cos kolo 300-400 zeta za sztuke... (listwe)
    >

    > Rf

    Temat przerabiany chyba z setki razy wystarczy dobry zasilacz buforuwka
    UPS i problem rozwiazany nie trzeba zadnych restarterow.

  • 4. Data: 2009-11-14 19:59:08
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

  • 5. Data: 2009-11-14 20:19:15
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Temat przerabiany chyba z setki razy wystarczy dobry zasilacz buforuwka
    > UPS i problem rozwiazany nie trzeba zadnych restarterow.

    Jaki będzie dobry zasilacz buforowy do zwykłego komputera/serwera, który
    zabezpieczy przed jego zawieszeniem?

  • 6. Data: 2009-11-14 20:21:52
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Temat przerabiany chyba z setki razy wystarczy dobry zasilacz buforuwka
    > UPS i problem rozwiazany nie trzeba zadnych restarterow.
    do sprzetu sieciowego ok, do serwerkow - czasami potrzeba - zeby nawet nie
    chodzic samemu... jak sie cos zwali...

    Rf

  • 7. Data: 2009-11-14 20:45:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki będzie dobry zasilacz buforowy do zwykłego komputera/serwera, który
    > zabezpieczy przed jego zawieszeniem?

    Musi byc Windows Compatible.

  • 8. Data: 2009-11-14 21:16:57
    Od: games <g...@g...home.pl>

    pawel pisze:

    > Jaki będzie dobry zasilacz buforowy do zwykłego komputera/serwera, który
    > zabezpieczy przed jego zawieszeniem?

    Dobry komputer serwer sie nie wiesza a jesli juz to wraz ze swoim
    administratorem.

    Dobrze administrowany system sie nie zawiesza a jesli juz to sie stanie
    to zaden restarter nie pomoze.

  • 9. Data: 2009-11-15 20:14:56
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    > Szukam schematu urzadzenia, ktore podłącze do sieci LAN i:
    > - w przypadku braku połączenia z wybranym IP, lub na żądanie zostanie
    > odcięte na np 20 s zasilanie

    schematu CI nie podam, ale zobacz na produkty elpronet z czestochowy, to
    jest dokladnie to czego szukasz, zdaje sie ze na alegro tez sa, jak nie to
    przez www.
    pozdrawiam
    michal

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4605
    (20091113) __________

  • 10. Data: 2009-11-15 21:54:12
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Michał pisze:

> [...]
    4605 (20091113) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Kiedyś popełniłem restarter krzyzowy do serwerowni, jak nie działa jeden
    serwer dostajesz się przez drugi. Opublikowałem w sieci schemat i płytke
    i oprogramowanie na linuksie. Działa bez problemów juz 2 lata, poprzez
    USB serwerów. Poszukaj w googlach na grupie "sieci".
    Publikacja jest na serwerze ale nie pamietam w tym momencie linku.
    Jutro poszukam.
    Oprogramowanie mozna rozwinąć nie tylko na ządanie ale własnie przez
    pingowanie okresowe (watchdog).

    Ale pewnie tobie chodzi o moduł ethernetowy te sto kilka zl do 200 za
    moduł trzeba przewidzieć plus oprogramowanie. Jak znajdziesz coś taniego
    i interesujacego, napisz.
    pozdr
    AK