  • 1. Data: 2009-09-05 13:27:11
    Temat: moralność webmastera
    Od: r...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    W Internecie namnożyło się stron przez które innym dzieje się krzywda, również
    dzieciom. Webmasterzy są za to odpowiedzialni. Zastanawiałem się jakie strony
    uznać za wartościowe a jakie za naganne. Oto moja propozycja:

    Strony pożyteczne:

    medycyna
    gabinety lekarskie
    psychoterapia i pomoc psychologiczna
    ochrona środowiska
    duchowość i religie
    strony domowe dobrych ludzi
    edukacja
    prawo
    nauka języków
    szkolnictwo
    kościoły i parafie
    wolontariat
    nauka i badania naukowe (etyczne)
    samokształcenie
    wegetarianizm
    zdrowie
    filozofia i etyka
    poezja
    sztuka
    literatura piękna
    ekologia
    opieka społeczna
    schroniska dla zwierząt
    pomoc chorym i starszym
    niepełnosprawni
    senatoria
    encyklopedie
    księgarnie i antykwariaty (z wartościową literaturą)
    poradnictwo zawodowe

    Strony szkodliwe, bezwartościowe:

    pornografia
    pedofilia
    prostytucja
    przemoc
    militaria/wojskowość
    produkcja broni
    zabijanie zwierząt i jedzenie mięsa
    nagonki na inne religie
    antyklerykalizm
    strony domowe złych ludzi
    narkotyki
    produkcja i handel tytoniem
    produkcja i handel alkoholem
    produkcja i handel używkami
    piractwo
    handel pracami dyplomowymi, wypracowaniami, itp.
    kontakty organizacji przestępczych
    wirusy komputerowe i złośliwe oprogramowanie
    sekty
    cracking
    większość gier komputerowych
    rozrywka (w większości)
    cyberterroryzm
    praca związana z wykorzystywaniem ludzi
    satanizm
    strony namawiające do samobójstw
    nieetyczny biznes
    polityka (w większości)
    komunizm
    faszyzm
    terroryzm
    nieuczciwa i nieetyczna reklama
    subkultury
    złośliwa krytyka
    przemysł zanieczyszczający środowisko
    strony wulgarne
    prasa brukowa
    przestępczość
    handel ludźmi

  • 2. Data: 2009-09-05 13:44:56
    Temat: Re: moralność webmastera
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > dzieciom. Webmasterzy są za to odpowiedzialni. Zastanawiałem się jakie strony
    > uznać za wartościowe a jakie za naganne. Oto moja propozycja:

    [ciach]

    znów spamujesz?

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-09-05 13:45:36
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:
    > Strony szkodliwe, bezwartościowe:
    >
    > pornografia
    > handel ludźmi

    Nieco nawiedzony z ciebie webmaster :)

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 4. Data: 2009-09-05 13:57:30
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 05 Sep 2009 14:27:11 +0100, <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    > dzieciom. Webmasterzy są za to odpowiedzialni. Zastanawiałem się jakie
    > strony uznać za wartościowe a jakie za naganne. Oto moja propozycja:

    I co z tego? Gdzie mam sobie tę listę wsadzić?

    Jeśli to mają być keywordy, to do każdego ze "złej" listy wyobraź sobie
    stronę o tytule:

    "* - jak zapobiegać i zwalczać"

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 5. Data: 2009-09-05 16:50:40
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    10/10= LOL!

    lamer

  • 6. Data: 2009-09-05 17:06:19
    Temat: Re: moralno?? webmastera
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** r...@p...onet.pl wrote:

    > W Internecie namnożyło się stron przez które innym dzieje się krzywda,
    > również dzieciom. Webmasterzy są za to odpowiedzialni. Zastanawiałem się
    > jakie strony uznać za wartościowe a jakie za naganne. Oto moja propozycja:

    Przecież takie listy/klasyfikacje prawomyślnych stron od dawna istnieją i są
    utrzymywane na bieżąco (wiesz zawartość Internetu się dynamicznie zmienia),
    dostęp do tych list kosztuje grube pieniądze i wykorzystywane jest to głównie w
    organizacjach gdzie pracodawca chce kontrolować dostęp pracowników oraz krajach
    takich jak ChRL, Iran itp. do cenzury.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-09-10 21:40:35
    Od: lelec <m...@g...com>

> [...]
    > dzieciom. Webmasterzy są za to odpowiedzialni. Zastanawiałem się jakie strony
    > uznać za wartościowe a jakie za naganne. Oto moja propozycja:

    No to właśnie popełniłem zakazaną stronę internetową... idę do piekła
    na piechotę... do piekła dla webmasterów!

    www.fabrykabroni.pl

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    www.pawelec.info

  • 8. Data: 2009-09-11 12:02:16
    Od: mirekm <a...@k...net>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:40:35 -0700 (PDT), lelec napisał(a):

    > No to właśnie popełniłem zakazaną stronę internetową... idę do piekła
    > na piechotę... do piekła dla webmasterów!

    I niech Ci jeszcze małe szpileczki w pięty wbijają! A kysz, a kysz ... :)

    --
    mirekm