  • 1. Data: 2013-08-05 13:05:39
    Temat: prośba o poradę.
    Od: "Marek-ZZPRC" <m...@p...com>

    jest tak:
    mam kablową tv cyfrową
    sygnał podaje bezpośrednio do TV kablem antenowym
    chciałbym rozdzielić sygnał na antenowy i hdmi
    chodzi mi o podanie sygnały kablówki na dwa wejście
    czy jest to możliwe a jeśli tak to jak.?
    dziękuję za rzeczowe rady
    urażonych moim lamerstwem przepraszam i prosze o wyrozumiałość.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-08-05 13:21:07
    Temat: Re: prośba o poradę.
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Marek-ZZPRC" <m...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > czy jest to możliwe a jeśli tak to jak.?
    > dziękuję za rzeczowe rady
    > urażonych moim lamerstwem przepraszam i prosze o wyrozumiałość.
    Lamerstwo lamerstwem, ale po polsku to mógłbyś to napisać?
    Bo na razie to jest to bełkot pełen błędów.

  • 3. Data: 2013-08-05 13:32:45
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Marek-ZZPRC <m...@p...com> napisał(a):
> [...]
    > czy jest to możliwe a jeśli tak to jak.?
    > dziękuję za rzeczowe rady
    > urażonych moim lamerstwem przepraszam i prosze o wyrozumiałość.

    A co by miało niby iść przez to HDMI? Wszystkie kanały TV na raz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2013-08-05 13:38:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.08.2013 13:05, Marek-ZZPRC pisze:
    > jest tak:
    > mam kablową tv cyfrową
    > sygnał podaje bezpośrednio do TV kablem antenowym

    w którym jest 100 stacji TV?
    > chciałbym rozdzielić sygnał na antenowy i hdmi

    hdmi- tylko jeden kanał. który? "COŚ" musi przyjąć "na klatę" te 100
    kanałów, "wysupłać" z nich jeden konkretny i wysłać na HDMI
    > chodzi mi o podanie sygnały kablówki na dwa wejście
    > czy jest to możliwe a jeśli tak to jak.?
    ja bym sobie dał spokój z hdmi. To co masz w kabelku antenowym ma na
    tyle słabą jakość, że naprawdę nie warto. Może kup stary magnetowid za
    30zł. MAgnetowid dla kabla antenowego będzie "przelotką" a na
    chinche/euro wystawi jeden żądany program. (tylko co Ty chcesz zrobić? -
    nie wiem)
    > dziękuję za rzeczowe rady
    > urażonych moim lamerstwem przepraszam i prosze o wyrozumiałość.
    Wole odpowiadać komuś kto pyta i nauczy się, niż komuś kto zjadł
    wszystkie rozumy
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-08-05 17:00:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 13:38, ToMasz pisze:

> [...]
    > ja bym sobie dał spokój z hdmi. To co masz w kabelku antenowym ma na
    > tyle słabą jakość, że naprawdę nie warto. Może kup stary magnetowid za

    Przecież pisał, że ma kablową tv cyfrową.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-08-05 17:04:26
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-05 13:05, Marek-ZZPRC pisze:
> [...]
    > czy jest to możliwe a jeśli tak to jak.?
    > dziękuję za rzeczowe rady
    > urażonych moim lamerstwem przepraszam i prosze o wyrozumiałość.

    Skoro masz kablówkę cyfrową to musiałbyś kupić jakiś dekoder do kablówki
    cyfrowej (pewnie DVBC) z wyjściem HDMI.
    Dowiedz się u operatora kablówki.

    --
    pozdrawiam