  • 1. Data: 2010-04-12 18:25:50
    Temat: prośba o identyfikację SMD
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Witam
    Siedzi na płytce mały robaczek SMD z oznaczeniem A04S. Dziwna jest obudowa,
    wygląda jak sześciopinowy układ z brakującą jedną! środkową nogą. Czy ktoś
    kojarzy, co to może być? Połączenia idą do warstwy środkowej płytki, więc
    rozrysowanie sąsiedztwa trochę potrwa. Poza nim na płytce jest trochę
    układów cyfrowych, analogowych i jakaś drobnica.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 2. Data: 2010-04-13 06:03:30
    Temat: Re: prośba o identyfikację SMD
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 12.04.2010 20:25, wowa pisze:
> [...]
    > środkowej płytki, więc rozrysowanie sąsiedztwa trochę potrwa. Poza nim
    > na płytce jest trochę układów cyfrowych, analogowych i jakaś drobnica.

    witam
    "Śmierdzi" mi to inwerterem z serii single gate.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-04-13 09:04:37
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płytki, więc rozrysowanie sąsiedztwa trochę potrwa. Poza nim na płytce
    > jest trochę układów cyfrowych, analogowych i jakaś drobnica.

    aby tekie cos 'znalexc' musisz chociasz wiedziec mniej wiecej jaka funkcje
    realizuje ten uklad.
    Sam spotkalem sie z takimi obudowami jako uklady cyfrowe i analogowe :-)
    np.
    - termometr (analogowy lub cyfrowy),
    - bramka jakas,
    - napiecie referencjne,
    - OPA,
    - przetwornik A/C, lub C/A

    i wiele wiele innych :-)

  • 4. Data: 2010-04-13 11:25:38
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

> [...]
    obudowa,
    > wygląda jak sześciopinowy układ z brakującą jedną! środkową nogą.

    obudowa to pewnie SOT23-5. Koledzy dobrze mówią - może być to cokolwiek,
    oprócz wymienionych wcześniej możliwości dodam różne małe stabilizatory
    liniowe lub impulsowe.

    e.

  • 5. Data: 2010-04-13 20:05:32
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:hq11kf$h8i$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Śmierdzi" mi to inwerterem z serii single gate.

    Twój nos ma chyba rację :) Na razie sprawdzone nogi zasilania i pasują.
    http://ics.nxp.com/products/ahc/datasheet/74ahc1g04.
    74ahct1g04.pdf i nawet
    większy fragment opisu pasuje :)
    Dzięki za pomoc
    Wojtek

  • 6. Data: 2010-04-15 06:13:54
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > obudowa,
    >
    > obudowa to pewnie SOT23-5. Koledzy dobrze mówią - może być to cokolwiek,
    > oprócz wymienionych wcześniej możliwości dodam różne małe stabilizatory
    > liniowe lub impulsowe.

    Małe 's' na końcu to często literka producenta, przynajmniej na
    tranzystorkach.
    Jeśli chodzi o A04 to może być OPA704
    http://focus.ti.com/lit/ds/sbos180a/sbos180a.pdf

    ale tutaj to jakoś nie pasuje to s na końcu.
    --
    Pozdr
    EM