  • 1. Data: 2011-06-02 21:35:19
    Temat: promocje w prepaidzie play
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    kiedyś miałem opanowane łączenie promocji w Orange. Tego niema w żadnych
    instrukcjach, regulaminach itd. Czy możecie mi wskazać jakiś korzystny
    sposób doładowywania Playa? "Pykanie" po 5 zł to chyba nie najlepsza droga?

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-06-03 00:54:32
    Temat: Re: promocje w prepaidzie play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > instrukcjach, regulaminach itd. Czy możecie mi wskazać jakiś korzystny
    > sposób doładowywania Playa? "Pykanie" po 5 zł to chyba nie najlepsza

    Za 30 zl ze strony www.doladowania.playmobile.pl , po uprzednim wlaczeniu
    Programu Doladowan.
    Zyskujesz naraz:
    - bonus wynikajacy z posiadanej taryfy (1000 SMSow z przedluzeniem waznosci
    posiadanych dotychczas lub 30 dni za darmo rozmow i SMSow do Playa)
    - 30 min do Play i na stacjonarne (na 30 dni z przedluzeniem dotychczas
    posiadanych)
    - 3 zl na koncie bonusowym (na 30 dni, z przedluzeniem waznosci dotychczas
    posiadanych na koncie bonusowym srodkow)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-06-03 18:19:41
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > sposób doładowywania Playa? "Pykanie" po 5 zł to chyba nie najlepsza droga?

    <http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm> - może to ci się do czegoś
    przyda? Polecam Program doładowań i profile, gdzie coś "dają" za samo
    doładowanie.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-06-03 19:09:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Grzexs pisze:

    > <http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm> - może to ci się do czegoś
    > przyda? Polecam Program doładowań i profile, gdzie coś "dają" za
    > samo doładowanie.

    dzięki

    czy to:

    "Pakiet 30 zł za 10 zł" 2010-10-20
    * zamiana 10 PLN z konta głównego na 30 PLN na koncie bonusowym
    * pakiet ważny 30 dni
    * tylko 1 pakiet może być aktywny
    * 30 PLN wystarcza na 103 min 26 s rozmowy lub 333 SMS

    ma jakieś kruczki? Bo jeśli nie to prepaid górą! rozmowy po 9groszy!
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-06-03 19:38:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > * pakiet ważny 30 dni
    > * tylko 1 pakiet może być aktywny
    > * 30 PLN wystarcza na 103 min 26 s rozmowy lub 333 SMS

    Tak, owe wirtualne 30 zł można wykorzystać tylko na połączenia głosowe,
    wideo, SMS i MMS.

    > Bo jeśli nie to prepaid górą!

    U nas to się nazywa: "Nowy Pakiet 100 minut do wszystkich" - cena 9 zł
    lub "Nowy Pakiet 200 minut do wszystkich" - cena 15 zł
    Strasznie was rżną w tym prepaidzie ;->

    > rozmowy po 9groszy!

    Ciekawy sposób zaokrąglania ;-)
    Ale czego to się nie robi dla poprawienia samopoczucia...

    JoteR

  • 6. Data: 2011-06-03 20:49:25
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > U nas to się nazywa . . .

    U nas - to gdzie?

    Pozdrawiam emarcin

  • 7. Data: 2011-06-03 21:12:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "emarcin" napisał:

    > U nas - to gdzie?

    Jak to gdzie? U nas w abonamencie ;-)

    http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/nowy-pa
    kiet-minut-do-wszystkich/

    JoteR

  • 8. Data: 2011-06-03 22:21:35
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Jak to gdzie? U nas w abonamencie ;-)
    >
    > http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/nowy-pa
    kiet-minut-do-wszystkich/

    A czy jest możliwość w abonamencie, by zapłacić tylko 10 PLN i rozmawiać
    za to te 103 minuty? 10 PLN i ani grosza więcej na miesiąc... Chyba nie
    bardzo - najtańszy abonament 29 PLN. A w pre-paidzie się da.

    A czy w abonamencie da się za 30 PLN rozmawiać ze wszystkimi w Play
    przez 4 miesiące i w ciągu tych 4 miesięcy nie zapłacić ani grosza
    więcej? W pre-paidzie się da, w abo minimalna stawka to 4× kwota abonamentu.

    Oczywiście - są pewne niedogodności, trzeba pamiętać o doładowywaniu
    konta i nauczyć się trochę żonglować licznikami.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-06-03 23:40:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzexs" napisał:

    > A czy jest możliwość w abonamencie, by zapłacić tylko 10 PLN i rozmawiać
    > za to te 103 minuty? 10 PLN i ani grosza więcej na miesiąc...

    Ba, w prepaidzie można i 5 zł na rok i ani grosza więcej. Wiedzą coś o tym
    gimnazjaliści. Ale oni nie są "targetem" abonamentu - dla nich faktycznie
    "prepaid górą!".

    JoteR

  • 10. Data: 2011-06-04 00:30:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-03 21:09, ToMasz pisze:

> [...]
    > * pakiet ważny 30 dni
    > * tylko 1 pakiet może być aktywny
    > * 30 PLN wystarcza na 103 min 26 s rozmowy lub 333 SMS

    Ale tylko do play'a, a nie do wszystkich sieci. Niech się wypchaja.

    --
    animka