  • 1. Data: 2009-05-18 11:40:54
    Temat: programator PS32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Komuś udało się uruchomić programator PS32 pod Windows XP+SP2? u mnie
    działa tylko pod win 98 a i to tylko czasami... nie wiem co jest grane?
    można prosić o jakieś wskazówki?

  • 2. Data: 2009-05-18 12:05:43
    Temat: Re: programator PS32
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:guri1u$hj4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > czy Komuś udało się uruchomić programator PS32 pod Windows XP+SP2? u mnie
    > działa tylko pod win 98 a i to tylko czasami... nie wiem co jest grane?
    > można prosić o jakieś wskazówki?

    Mi się udało. Ale tylko na jednym względnie starym komputerze, oryginalnie z
    windows 95:-)
    Ta maszyna obsługuje mi różne starocie, mimo aktualnego ślimaczego Win
    XP+SP3
    Czemu PS32 nie działa na innych komputerach ( starszych czy nowszych) nie
    mam pojęcia, ale nie drążę, bo już dawno go już nie używałem.

  • 3. Data: 2009-05-18 13:56:59
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "p" <...@r...tu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czemu PS32 nie działa na innych komputerach ( starszych czy nowszych) nie
    > mam pojęcia, ale nie drążę, bo już dawno go już nie używałem.

    Gdzieś cos było o Erica/PS32 w archiwum, o samoistnie palącej się Erice po
    wyłaczeniu jej zasilania ale nie odłączając od kompa itp.
    Mi działa na WinXP SP2/3 na HP Omnibooku 6000 ale juz na Dellach C640/D610
    nie (zwis procesu zarówno na Xp jak i W95/98).
    Działa na stacjonarnym kompie. Fakt, że zanim załapie komunikacje to kilka
    razy muszę jej ponawiać synchronizację.
    Wyjątkowo paskudnie napisany musi byc soft.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-05-20 07:18:02
    Od: jackob <1...@g...com>

    On 18 Maj, 13:40, "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
    > czy Komuś udało się uruchomić programator PS32 pod Windows XP+SP2? u mnie
    > działa tylko pod win 98 a i to tylko czasami... nie wiem co jest grane?
    > można prosić o jakieś wskazówki?

    Win 98SE, XP+SP3 (stacjonarne) działa bezproblemowo. Wersja softu v.
    25112003.
    Oczywiście w biosie należy ustawić dla portu EPP, lub EPP+ECP
    (aczkolwiek dla EPP+ECP z tego co pamiętam chyba miałem pewne
    problemy).

    pzdr. J

  • 5. Data: 2009-05-20 08:08:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Win 98SE, XP+SP3 (stacjonarne) działa bezproblemowo. Wersja softu v.
    25112003.

    sorki, a czy nie mógłbyś mi podesłać na maila tej instalki? w internecie
    jest tylko wersja 2007... t...@g...pl

  • 6. Data: 2009-05-22 18:43:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no dobra chyba czas pozbyć się ps32... czy możecie nakierować mnie na strony
    producentów programatorów - ala PS32 (w pełni automatyczne)? a może Ktoś coś
    poleci?

  • 7. Data: 2009-05-23 13:52:51
    Od: "u" <$@qr.st>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gv6rss$eku$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > no dobra chyba czas pozbyć się ps32... czy możecie nakierować mnie na
    > strony producentów programatorów - ala PS32 (w pełni automatyczne)? a może
    > Ktoś coś poleci?

    Chyba wyszły z mody
    Znajdź stary komputer z którym on będzie działał, aż całkowicie obsługiwane
    prze niego scalaki wyjdą z użycia.