  • 61. Data: 2014-05-06 13:16:07
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: firr <p...@g...com>

    o optymalizacji raczej tak, a folder
    docelowy po co?

    jest wiele takich ustawień (nie tylko
    optymalizacja ale np alignmenty i inne) ktore
    wygodnie byloby czasem aplikowac do grup
    plikow - np jesli projekt ma 1000 plików
    i 314 ma miec -O1 664 -O2 itp ale chyba
    wspolczesny system z make/commandline czy
    plikami projektow nie robi tego dobrze

    detalistyczne ustawienie tego w kazdym
    pliku nie jest mz az takie zle , pozatym mozna cos wymyslec na poziomie zródła
    (np definiowac wartwy (logiczne klastry
    modułow) po czym nadawac cechy tym warstwom)
    a to ze byloby to 1) na poziomie zrodla 2) proste i 3) ustandaryzowane to jest wielki
    plus

  • 62. Data: 2014-05-06 13:20:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    firr <p...@g...com> wrote:

    > (a trzeba wziac pod uwage ze dzis to ja jestem 35 letni facetem
    > a nie 17-letnia dziewczynką

    Niestety tylko metrykalnie.

    > a i tak niektore startowe problemy w c++ (jak skompilowac, jak
    > uruchomic) mi robia problem)

    Może to znak, że pora zmienić hobby...

    > c jest podobnie skomplikowany

    C ma się do C++ jak krzesło do krzesła elektrycznego. Ale żeby to
    dostrzec, musiałbyś wiedzieć co nieco o C++, a nie tylko kłapać
    dziobem na Usenecie...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 63. Data: 2014-05-06 13:33:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-06 13:00, firr pisze:

    > to nie bajki tylko prawda, (tak ze takie "ciach bajki o nastolatkach uczonych c++"
    jest dosyc ordynarną wypowiedzą] w liceach uczą
    > c++ i jest to dziwny kontrast bo taka 17-latka
    > ma naprawde duzo wazniejsze rzeczy na glowie
    > (chocby polski biologie itp) a nie c++ (ktory wiadomo jaką meka moze byc)

    O czym ty piszesz.... Programowania zacząłem uczyć się w szkole
    podstawowej, w liceum eksperymentalnie mieliśmy zajęcia z programowania
    prowadzone w pierwszych 2 klasach, więc 17 lat to raczej późno....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 64. Data: 2014-05-06 13:37:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    bo tu trzeba by zahaczyć o szerszy problem, problem który nazywa się
    europa... mogło być lepiej, mogło być normalnie, cały syf można by
    odrzucić, ale nie... 89% głosuje za przystąpieniem do wspólnoty - jak
    dla mnie przygłupów...

    a żebyś Ty wiedział czego to uczą na politechnice warszawskiej - to
    dopiero dzieło misyjne... zawsze na to lałem i nawet nie chce mi się nad
    tym zastanawiać - więc mnie uwalali na każdym kroku...

    ogólnie - jebać system, którym obecnie jest wyzwolona zjednoczona
    globalna europa...

    amen.

  • 65. Data: 2014-05-06 14:00:04
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:33:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
> [...]
    c++" jest dosyc ordynarnďż˝ wypowiedzďż˝] w liceach uczďż˝

    > O czym ty piszesz.... Programowania zacz��em uczy� si� w szkole
    >
    > podstawowej, w liceum eksperymentalnie mieli�my zaj�cia z programowania
    >
    > prowadzone w pierwszych 2 klasach, wi�c 17 lat to raczej p�no....

    c++ nie jset dobry jako przedmiot do uczenia nastolatek,
    pozatym wogole programowanie powinno byc
    raczej przedmiotem z wyboru, nie wszyscy lubia programowac tak samo jak nie wszyscy
    lubia tańzyć czy szydełkować (dośc że ja
    musze sie z tym cholerstwem męczyć) ;/

    c++ wydaje mi sie wyjatkowo kiepski
    jako jezyk w ogolnej edukacji (ot&eot)

  • 66. Data: 2014-05-06 14:12:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-06 14:00, firr pisze:

> [...]
    > raczej przedmiotem z wyboru, nie wszyscy lubia programowac tak samo jak nie wszyscy
    > lubia tańzyć czy szydełkować (dośc że ja

    zaraz wyjdzie, że literatura powinna być przedmiotem z wyboru, a idźmy
    dalej, matematyka też, tylko, że wtedy będziemy mieli bandę przygłupów.
    Pewne rzeczy na poziomie podstawowym powinno się umieć. Mi ręce opadają,
    jak dorosła osoba nie potrafi sobie ugotować nic, ani przyszyć guzika. O
    programowaniu pralki nawet nie wspomnę :)

    > c++ wydaje mi sie wyjatkowo kiepski
    > jako jezyk w ogolnej edukacji (ot&eot)

    Język przy nauce programowania jest mało istotny.
    byle nie przeszkadzał

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 67. Data: 2014-05-06 14:13:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 06.05.2014 13:16, firr wrote:
    > o optymalizacji raczej tak, a folder

    I mam zapieprzać po 100 plikach zmieniając z -O2
    na -O0 jak chce coś zdebugować?
    Kretynizm.

    > docelowy po co?

    Bo proponujesz wywalenie pliku projektu.

    Make robi to bez problemu.

    pzdr
    bartekltg

  • 68. Data: 2014-05-06 14:18:41
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 06.05.2014 13:00, firr wrote:

> [...]
    > ma naprawde duzo wazniejsze rzeczy na glowie
    > (chocby polski biologie itp) a nie c++ (ktory wiadomo jaką meka moze byc)

    c++ nie jest trudniejsze niż biologia w liceum.
    Może dlatego, że mi prowadziła pani po mikrobilogii;)

    Nie rób z dziewczyn kretynek, które nie ogarniają
    rzeczy bardziej skomplikowanych niż wierszyk, podział
    taksonomiczny robaków i toster, to chyba się szowinizm nazywa.

    Też uważam, ze do powszechnej nauki powinno się używać
    pascala, czegoś modnego (python?) albo powszechnego (JS),
    ale nie róbmy sobie jej, różnica w skomplikowaniu
    miedzy pythonem a c++ (uczonym nie przez typ "znam c
    z klasami") przy szkolnych programach nie jest aż tak wielka.

    pzdr
    bartekltg

  • 69. Data: 2014-05-06 14:26:25
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 06.05.2014 14:00, firr wrote:

    c++" jest dosyc ordynarnďż˝ wypowiedzďż˝] w liceach uczďż˝

    > c++ nie jset dobry jako przedmiot do uczenia nastolatek,

    Jasna, bo to tępe dziewuchy nie ogarniające pojęćia
    tablicy. Skończ już.

    Gdybyś mówił po prostu o licealistach, nie zgodziłbym
    się ale zrozumiałbym co chesz powiedzieć. Ale to, żę skupiasz
    się<= na kobietach jest podejrzane.
    Może boli, że one ogarniają podstawy c++ mając godzinę tygodniowo? ;-)

    > pozatym wogole programowanie powinno byc
    > raczej przedmiotem z wyboru, nie wszyscy lubia programowac tak samo jak nie wszyscy
    > lubia tańzyć czy szydełkować (dośc że ja
    > musze sie z tym cholerstwem męczyć) ;/

    Bzdura. Podstawy programowania w jakimś języku będą zaraz
    niezbędne dla ogromnej części populacji. c++ możę nie być
    najszczęśliwsym wyborem, taki VB mogłby się bardziej
    przydać przyszłym korpoludkom, ale szkoła nie ma uczyć
    zamiastać miotłą 'supermop 2000' tylko tego, żę treba
    trzymać kij i nim machać. Jak się nauczą idei nawet na
    pascalu, to potem sobie poradzą (ci rozgarnięci,
    nierozgarniętym nic nie pomoże).

    To z kolei dochodiz sprawa nauczyciela. Jak ten zna
    dany język, to lepiej by uczył tego, co umie,
    skoro ewentualne różnice są bez znaczenia.

    pzdr
    bartekltg

  • 70. Data: 2014-05-06 14:31:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 06.05.2014 13:33, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > O czym ty piszesz.... Programowania zacząłem uczyć się w szkole
    > podstawowej,

    W moim przypadku był to kurs pascala i c++ z CD action;-)
    Skądś zdobyłem deplhi a potem c++ buildera i miałęm radochę
    z robienia okienek z buzikami;-)

    > w liceum eksperymentalnie mieliśmy zajęcia z programowania
    > prowadzone w pierwszych 2 klasach,

    U mnie był excell... Klasa równolegle miała programowanie
    w pascalu. Nauczyciel: "jak nam szybko pojdzie moze pod
    koniec wprowadzimy tablice".

    > więc 17 lat to raczej późno....

    Większość poradnego programowania uczy się dopiero
    na studiach. Ale Jeśli celem jest odblokowanie pewnych
    możliwości w mózgu, to rzeczywiście późno. Krąży
    opinia, że na np na matmę czas jest do ok 13 roku życia,
    jak się nie nauczy myśleć abstrakcyjnie, to będzie cieżko.

    pzdr
    bartekltg