  • Data: 2010-01-19 22:27:01
    Temat: problemy z video
    Od: "DeSola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam dualcore e2180 + 8800gt + 2gb ram
    Mam od niedawna dziwne problemy z odtwarzaniem video. Np. quicktime rwie się
    przy odtwarzaniu czegokolwiek. Programy do montażu filmów np. pinnacle
    studio - to samo, wszystko się wiesza niemiłosiernie - ewidentnie coś jest
    mocno nie tak!

    postawiłem od nowa vistę (oczywiście legalną wszystkie uaktualnienia weszły)
    i dalej lipa to samo co było - czyściutki system, wgrany quicktime player i
    cholernego 2 minutowego klipu nie mogę odtworzyć bo w jednym i tym samym
    miejscu tego klipu obraz się rwie (drop) - ten sam plik wrzucony na starego
    laptopa z xp i wszystko śmiga !

    mam pytanie jak zdiagnozować przyczynę? karta? proc? ram? czy znacie jakiś
    soft do wykonania testów, co może być nie tak? sprawa gardłowo bo komputer
    służy do pracy (zarabiam m.in na montażu)

    pozdrawiam
    Maciek