eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaproblemy z połączeniamiproblemy z połączeniami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Arek <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: problemy z połączeniami
    Date: Mon, 08 Jun 2009 19:03:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <h0jgth$tac$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.128.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1244481265 30028 83.238.128.58 (8 Jun 2009 17:14:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jun 2009 17:14:25 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228106
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jak pracownik niewielkiego operatora telekomunikacyjnego z własną
    numeracją i punktem styku w ss7 z operatorem nadrzędnym,
    co raz częściej odbieram od swoich klientów informacje o problemach
    z połączeniami zagranicznymi - problem dotyczy najczęściej:
    a) dodzwonienia się na numery z naszej puli numeracyjnej przez rodzinę
    abonenta - dzwoniący z zagranicy słyszy najczęściej zajętość,
    b) jak już się dodzwoni to często jest też problem z jakością samego
    połączenia,

    Zgłosiłem w/w problem do operatora z którym mamy w/w punkt styku i przez
    którego jednocześnie realizowany jest tranzyt do nas, ale owy operator
    mówi nam, by to abonent dzwoniący z zagranicy do nas zgłaszał problem
    swojemu operatorowi u którego ma telefon, było by to pewnie i słusznie,
    gdyby nie fakt, iż problem dotyczy wielu naszych klientów do których nie
    potrafi się dodzwonić rodzina z różnych stron "zagranicy".
    W/w problem nie występuje natomiast w przypadku dzwonienia z zagranicy
    na numery przeniesione do naszej sieci z sieci TP - więc eliminuje to
    ewentualne wady naszej sieci (zresztą krajowe stacjonarne i komórki
    działają dobrze). Problemem będzie pewnie jakiś operator po drodze do
    którego kierowany jest ruch na naszą numeracje z zagranicy.

    Czy coś poza poproszeniem (to już zrobiłem 2tyg. temu) operatora
    nadrzędnego, by ten rozgłosił naszą numerację za granicą w ten sam
    sposób jak robi to TP, Netia, Exatel i inni można jeszcze zrobić? Może
    zgłosić problem do UKE? Może ktoś ma/miał podobny problem i coś doradzi.

    pozdrawiam

    Arek
    arek.1974 małpa wp.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: