  • 21. Data: 2013-12-12 19:50:44
    Temat: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52a983c8$0$2154$6...@n...neostrada.pl

    > Gdy mój Alcatel wróci z serwisu to zobaczę jak zareaguje na próbę wykonania
    połączenia poprzez kartę Aero2. Wysłać smsy juz
    > próbowałem, tu niestety po jakimś czasie pojawia się komunikat że próba wysłania
    wiadomości się nie powiodła.

    Już wyjaśniłem (w obu miejscach) nieporozumienie -- pokazuję
    telefonowi, że chcę rozmawiać przez internet, telefon pokazuje
    mi, że korzysta z karty Aero2, choć naprawdę korzysta z WiFi.

    > I tak się zastanawiam jak to u ciebie jest możliwe takie rozmowy, przecież wi-fi a
    gsm to zupełnie co innego. Można oczywiście
    > korzystać z bramek internetowych do połączeń gsm, ale to wymaga wprowadzenia
    różnych konfiguracji przez użytkownika. No i co
    > najważniejsze - sieć Aero2 nie obsługuje rozmów, poza numerami alarmowymi.. A wiec
    skąd u ciebie taka możliwość?

    Z Pentagramu. :)

    -=-

    Nie piszę, że jest taka (GSM via WiFi) możliwość a nawet
    odwrotnie -- wyjaśniam, że na pewno rozmowa idzie via WiFi,
    nie przez GSM.

    Ale Monster twierdzi, że idzie przez Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-12-12 20:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52a98452$0$2154$6...@n...neostrada.pl

    > Przyznam że jeszcze nie eksperymentowałem z tymi modyfikatorami wyglądu. Jak się w
    ogóle tego pozbyć gdy się znudzi i chcesz
    > wrócić do ustawień fabrycznych. Gdzieś przeczytałem opinię że taka modyfikacja
    wyglądu launcherem, tabletu Huawei Slim 7 może
    > nieźle w nim namieszać, w sensie negatywnym oczywiście..

    Bez rootowania raczej niczym nie zamieszasz. :)

    A po zzrootowaniu możesz po prosty wgrać
    ,,fabryczny'' soft, jeśli potknąłeś się zbyt mocno.

    Jak pozbyć się? A po co? Wywalasz z RAMki i tyle.
    (forsujesz ubicie)
    Na ,,dysku'' może zostać, jeśli masz tam miejsce.
    Jeśli już zupełnie znudziłeś się -- możesz zrzucić
    gdzieś poza telefon, aby kiedyś do tego powrócić,
    gdy już tego nie będzie w ,,sklepie'', ale IMO nie
    warto tego robić -- bo za jakiś czas będą lepsze
    wersje, być może niestety jeszcze bardziej łakome na RAMki.

    Ja mam w sumie 200 aplikacji. Części z nich (nawet
    ,,fabrycznych''? -- zwłaszcza tych ,,fabrycznych'')
    nie wykorzystuję. Własne/dorzucona można ubić na siłę
    (przeforsować -- Benedykta XVI już nie ma, więc przemoc
    mnożna uprawiać) a fabryczne można zdeaktywować.

    A jak wrócić do tradycyjnego launczera bez ubijania na siłę?
    Chyba bezproblemowo -- ja po naciśnięciu środkowego ,,przycisku''
    pod ekranem mam wybór pomiędzy launczerami -- mam tych launczerów
    chyba 6, ale cały czas dorzucam jakieś i jakieś kasuję...

    Bez ubicia na siłę te launczery okupują RAMki, a 1/2 GB RAMek to mało na Nexty.

    W razie czego można odinstalować, ale że Nexty zajmują nie jedną aplikację, a
    kilkadziesiąt... ;)

    Dla mnie Nexty są bardzo dobre, ale -- brak importu ustawień i brak RAMek w
    telefonie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-12-12 20:10:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52a98445$0$2356$6...@n...neostrada.pl

    > Sorry, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    O ,,podkradanie'' bajtów z karty przeznaczonej na rozmowy.
    Chciałeś wiedzieć, czy aby na pewno Monster nie robi tego.

    > Też tak uważałem - transfer danych elegancko ustawiony na kartę nr 1 (Aero2) i
    żadnych uwag - wpisuje adres w Operze - klik i na
    > wskaźniku sieci Areo2 dwie strzałki pokazujące że jest transfer.. ze wszystkimi
    innymi połączeniami to samo - łączenie tylko po
    > przez kartę Aero2... A tak dla pewności wchodzę na stronę Orange i sprawdzam stan
    swojego konta, zapisuję stan. Na drugi dzień
    > sprawdzam ponownie - nieautoryzowany ubytek ponad 3 zł z konta.

    Czyli jednak. :)

    > W trzecim dniu - znowu ubytek podobnej sumy, w czwartym tak samo. I nie ma
    najmniejszej wątpliwości - telefon podkrada mi kasę z
    > konta, z karty ktora w założeniu nie powinno nawet połączyć z netem gdybym tego
    chciał bez wcześniejszych ustawień. Co robię -
    > usuwam z telefonu wpis "Orange internet GPRS", jak się okazuje nic to nie dało -
    kasa nadal znika. Dopiero wprowadzenie
    > zmodyfikowanego (błędnego) wpisu konfiguracyjnego do połączenia netowego dla karty
    Orange poskutkowało tym że kasa przestała
    > znikać z konta.

    Czyli jednak potrafisz -- albo choć potrafileś. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-12-13 06:09:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-11 18:19, Trybun pisze:

    > Tzn, jak automatycznie - wykręcasz numer a on nawet się nie pyta o to z
    > której karty wysyłać?

    Wybieram numer z której chcę, a połączenie mi przychodzi w zależności na
    jaki numer ktoś dzwoni.

    --
    animka