  • Data: 2011-11-03 07:27:49
    Temat: problem z philips pvr z cyfry+
    Od: irek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koledzy, posiadacze philips pvr z Cyfry+,
    czy ktoś mógłby sprawdzić czy po naciśnięciu przycisku "prog", wejściu do
    "program na 7 dni" i/lub(dla niektórych albo) "wyszukiwanie" i z dowolnego
    programu zaprogramować coś do nagrania, a następnie wyjść do normalnego
    oglądania programu tv. U mnie w tym momencie terminal całkowicie olewa sygnały z
    pilota i przyciski na obudowie, dioda mruga na pomarańczowo, ale nic się nie
    dzieje. Jedynym wyjściem jest wyjęcie wtyczki z gniazdka.
    Próbuję się dowiedzieć czy problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, czy jest to
    problem z oprogramowaniem v. 114.
    Przy okazji: co znaczy wykrzyknik przy nagraniu w bibliotece nagrań. W
    instrukcji obsługi i w pomocy ekranowej taki symbol nie występuje.
    Irek