  • 1. Data: 2012-02-06 09:32:37
    Temat: problem z nowym firefoxem
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    Odkąd mam wersję 10-tą (innych zbieżnych zmian w oprogramowaniu i
    dodatkach nie zauważyłem) zaczęły się jakieś czeskie rzeczy z kursorem
    dziać. Kursor nie miga, trzeba się domyślać gdzie jest albo zacząć
    pisać, wtedy widać po pojawiających się literkach. Tak samo nie
    podświetla zaznaczeń (ale zaznacza). No i nie non stop, tylko co jakiś
    czas (chyba często wywala się np. przy jutubie).

    Spotkał się ktoś z tym?

  • 2. Data: 2012-02-06 09:40:15
    Temat: Re: problem z nowym firefoxem
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-06 10:32, gierrro pisze:
> [...]
    > podświetla zaznaczeń (ale zaznacza). No i nie non stop, tylko co jakiś
    > czas (chyba często wywala się np. przy jutubie).

    I druga akcja.
    Kiedyś 'Wstecz' działało normalnie (co najwyżej pytało, czy wysłać POST
    ponownie) a teraz często wyskakuje "Ze względów bezpieczeństwa Firefox
    nie pobiera ponownie wrażliwych dokumentów automatycznie."

    WTF?

  • 3. Data: 2012-02-06 14:50:48
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    NTG -> alt.pl.mozilla