  • 1. Data: 2012-02-01 17:50:52
    Temat: ocenianie pliku
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wszyscy co prawda tu już się na mnie obrazili, ale może są jacyś nowi i
    podpowiedzą...

    chciałbym zrobić na stronie ocenianie pliku... coś w tym stylu:

    plik.exe (ocena 4,32 - głosuj (+) (-))

    jak to zrobić o ile w ogóle się da, żeby nie trzeba było wywoływać linków, a
    punkty się dodawały?

    bo ja umiem tylko jako <a href="skrypt.php?abc=1"> ale to przeładowuje
    stronę, jak uniknąć przeładowywania?

  • 2. Data: 2012-02-01 23:29:59
    Temat: Re: ocenianie pliku
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:50:52 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > bo ja umiem tylko jako <a href="skrypt.php?abc=1"> ale to przeładowuje
    > stronę, jak uniknąć przeładowywania?

    Ajax