    From: solvent <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: problem z dzwiekiem (raczej soft)
    Date: Sat, 20 Feb 2010 14:48:16 +0100

    Witam.

    Kiedy probuje odtworzyc jakis plik avi. gra tylko jeden glosnik,
    natomiast przy graniu mp3 albo radia dzialają oba.
    Mam zainstalowany ffdshow i teraz jeszcze doinstalowalem nowe AC3.

    Głośniki mam Creative T3030, ale to nie ich wina, bo wtedy grałby tylko
    jeden glośnik niezależnie czy .avi czy .mp3

    Problem wystepuje niezależnie od odtwarzacza (BSPlayer, MPC, WMP,
    bestplayer, Winamp) Muzyki słucham tylko przez Winamp'a.

    Jakis pomysł?

    Dzieki z góry za odpowiedzi,