  • 1. Data: 2012-05-23 15:29:34
    Temat: problem z UPS
    Od: Kedarby <a...@h...pl>

    Witam!
    potrzebuję pomocy, miałem podłączony UPS podtrzymujący pracę sterownika
    i UPS się zepsuł i teraz kupiłem nowy UPS i jest problem bo sterownik
    pobiera sygnał z gniazda monitorującego zailanie w strym UPS był to RS a
    w nowym jest USB i czy da się jakoś to zrobić np przelotka USB>> RS,
    aktualnei podłączyłem stary UPS i sygnał bierze sterownik z niego (nawet
    jak odłącze zasilanie) jest OK, sterownik działa jak jest nie podłaczone
    to złacze na steroniku mam komuniakt..Brak zasilania\

  • 2. Data: 2012-05-23 15:38:16
    Temat: Re: problem z UPS
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-23 15:29, Kedarby pisze:
    > Witam!
    > potrzebuję pomocy, miałem podłączony UPS podtrzymujący pracę sterownika
    > i UPS się zepsuł i teraz kupiłem nowy UPS
    Jaki sterownik, jaki stary ups, jaki nowy ups? Mamy wszystko zgadywać?

    > i jest problem bo sterownik
    > pobiera sygnał z gniazda monitorującego zailanie w strym UPS był to RS a
    > w nowym jest USB i czy da się jakoś to zrobić np przelotka USB>> RS,
    Nie da się tego zrobić "przelotką usb>rs". Na 100%. Kupiłeś niewłaściwy
    typ UPS i masz pecha. Kup właściwy UPS, albo zmień sterownik, albo
    zrezygnuj z funkcjonalności monitorowania UPS.

    > aktualnei podłączyłem stary UPS i sygnał bierze sterownik z niego (nawet
    > jak odłącze zasilanie) jest OK, sterownik działa jak jest nie podłaczone
    > to złacze na steroniku mam komuniakt..Brak zasilania\
    Jak piszesz to nie pij, jak pijesz to nie jedź, a jak bez ups nie działa
    ci interpunkcja w sterowniku - to nic nie poradzimy...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-05-23 15:38:29
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Kedarby" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję pomocy, miałem podłączony UPS podtrzymujący pracę sterownika

    Szklana kula nie zna modelu starego oraz nowego UPSa a i sterownik widzi
    mgliście.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2012-05-23 16:08:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    >Nie da się tego zrobić "przelotką usb>rs". Na 100%. Kupiłeś
    >niewłaściwy typ UPS i masz pecha. Kup właściwy UPS, albo zmień
    >sterownik, albo zrezygnuj z funkcjonalności monitorowania UPS.

    W sumie to dziwne ze nie ma takich "przelotek" w druga strone.
    USB-master i RS232.
    Ludzie robia jakies emulatory dyskietek, a zadnego starego sprzetu z
    RS232, ktory wymaga peryferiow z RS323 nie ma ? :-)

    A moze i sa takie przelotki ... tylko kosztuja pewnie tyle co UPS :-)

    A ten UPS jesli nie jest na gwarancji, to mozna sprobowac otworzyc,
    zajrzec do srodka - moze ciagle jeszcze sa tam sygnaly szeregowe i
    doklejony do nich konwerter na USB, i wystarczy tylko wyprowadzic te
    sygnaly.

    J.